Εισαγωγή αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται η έκδοση της με αρ. πρωτ. Φ.151/139436/Α5/31-08-2016 εγκυκλίου (ΑΔΑ: 7K7Φ4653ΠΣ-Ζ89) του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με θέμα «Εισαγωγή διακριθέντων αθλητών/τριών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017», στην οποία αναφέρονται οι προϋποθέσεις εισαγωγής αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017, τα απαιτούμενα προς υποβολή δικαιολογητικά, ο τρόπος και χρόνος υποβολής τους, καθώς και οι σχετικές λεπτομέρειες της διαδικασίας.

 

Οι ενδιαφερόμενοι προς εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 αθλητές καλούνται να μελετήσουν προσεκτικά την εν λόγω εγκύκλιο και, εφόσον υπάγονται στην κατηγορία των αθλητών, οφείλουν να εκτυπώσουν και να συμπληρώσουν το υπόδειγμα της αίτησης (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α΄ της εγκυκλίου) και το υπόδειγμα της υπεύθυνης δήλωσης (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β΄ της εγκυκλίου) και μαζί με τα λοιπά απαιτούμενα δικαιολογητικά να τα αποστείλουν, ταχυδρομικώς, με συστημένη επιστολή, από την 1η Σεπτεμβρίου έως και τη 10η Σεπτεμβρίου έτους 2016 (10η Σεπτεμβρίου καταληκτική ημερομηνία ταχυδρομικής σήμανσης), αποκλειστικά και μόνο στη Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υπουργείου, Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, για την Επιτροπή Επιλογής Αθλητών, στην ακόλουθη ταχυδρομική διεύθυνση:

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων

Ανδρέα Παπανδρέου 37

Τ.Κ. 15180 – Μαρούσι

Γραφείο 0091

«Επιτροπή Επιλογής Αθλητών»

Η εγκύκλιος

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close