Επιστρέφουν οι αιώνιοι φοιτητές

Με τροπολογία που κατατέθηκε την Τρίτη στη Βουλή κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τις αλλαγές στην ιδιωτική εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας προτείνει την επαναφορά των αιώνιων φοιτητών.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για φοιτητές που διαγράφηκαν με τον νόμο Διαμαντοπούλου, λόγω μη εγγραφής τους σε δύο συνεχόμενα ακαδημαϊκά εξάμηνα. Παράλληλα, με άλλη ρύθμιση, το υπουργείο αποκλείει τη μετακίνηση πανεπιστημιακών από περιφερειακά ΑΕΙ σε πανεπιστήμια της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον νόμο 4009/2011 ο φοιτητής εγγράφεται στη σχολή στην αρχή κάθε εξαμήνου σε ημερομηνίες που ορίζονται από την κοσμητεία και δηλώνει τα μαθήματα που επιλέγει. Αν, όμως, δεν εγγραφεί για δύο συνεχόμενα εξάμηνα, διαγράφεται αυτοδικαίως από τη σχολή με διαπιστωτική πράξη του κοσμήτορα.

Η συζήτηση επί του νομοσχεδίου θα ολοκληρωθεί σήμερα.

Παρ’ όλο που στην εισηγητική διάταξη αναφέρεται ότι το Υπουργείο Παιδείας καταργεί μόνο την αυτοδίκαιη διαγραφή λόγω μη εγγραφής σε δύο εξάμηνα (τροποποίηση της παρ. 2 του άρ. 33 του Ν. 4009/2011), επειδή καταργεί επίσης τη διάταξη που αναφέρει μέχρι πότε διατηρείται η φοιτητική ιδιότητα (παρ. 1, άρ. 49 του Ν. 4009), τελικά αδρανοποιεί συνολικά τη διάταξη του προηγούμενου νόμου-πλαισίου η οποία παρέχει τη δυνατότητα είτε διαγραφής μετά το ν+2 είτε συνέχισης της φοίτησης με τις προϋποθέσεις του εσωτερικού οργανισμού των ΑΕΙ.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close