Φίλης: Δεν θα ρωτήσουμε την τρόικα για προσλήψεις εκπαιδευτικών

Δεν υπάρχει θέμα μαζικών συγχωνεύσεων σχολείων και πρέπει να διαφυλάξουμε το σχολείο της γειτονιάς, είπε ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης.

Είπε ακόμα ότι έχουν εγκριθεί οι πιστώσεις για 21 χιλιάδες αναπληρωτές, όσα είναι δηλαδή τα κενα στα σχολεία, ενώ για πρώτη φορά έχουν ήδη πάει όλα τα βιβλία στα σχολεία. Σχετικά με τις μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών ο Νίκος Φίλης είπε ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε περίπου 20 χιλιάδες προσλήψεις σε βάθος τριετίας και απαντώντας σε ερώτηση για το αν έχει προηγηθεί συνεννόηση με την τρόικα, επέμεινε ότι αυτό είναι ένα θέμα που αφορά την ελληνική κυβέρνηση.

Ο υπουργός Παιδείας προανήγγειλε ακόμα την ίδρυση επιπλέον 400 τμημάτων ένταξης, ενώ τα ολοήμερα θα λειτουργούν όπως και πέρυσι, χωρίς όμως επτάωρα μαθήματα για τους μαθητές του δημοτικού, σε μη λειτουργικά κτήρια.

Όσον αφορά στις αλλαγές που θα γίνουν στο καθεστώς λειτουργίας των ιδιωτικών σχολείων είπε ότι «Το ζήτημα με την κατοχύρωση στοιχειωδών δικαιωμάτων των ιδιωτικών εκπαιδευτικών αφορά την αξιοπιστία του σχολείου, δεν πρόκειται για κλαδικό ζήτημα». Και συνέχισε: «Αν ο σύλλογος καθηγητών των ιδιωτικών σχολείων λειτουργεί υπό το κράτος πιέσεων, δεν μπορεί εγγυηθεί ούτε την αξιοπιστία των τίτλων σπουδών». Είπε μάλιστα ότι «τώρα ο σχολάρχης απολύει όποιον θέλει, όποτε θέλει και αυτό δεν μπορεί να διαμορφώσει εκπαιδευτικό ήθος».

Είπε ακόμα ότι δεν θα μπορούν να γίνουν αναιτιολόγητες απολύσεις και κατήγγειλε ότι πήγαιναν στα σχολεία επιθεωρητές εργασίας και οι σχολάρχες καλούσαν τους σεκιούριτι για να τους εμποδίσουν. Ο υπουργός Παιδείας είπε επίσης ότι ένα ιδιωτικό σχολείο θα μπορεί να προσφέρει επιπλέον ιδιωτικές παροχές, αλλά θα πρέπει να τις δηλώνει και αν γίνονται επί πληρωμή να φορολογούνται.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close