Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα αποσκοπεί στην περιγραφή των ιδιαίτερων δυσκολιών που παρουσιάζουν τα παιδιά στον τομέα των Μαθηματικών, δυσκολίες που συνδέονται με την ανεπαρκή διαισθητική αντίληψη της έννοιας του αριθμού, με την αδυναμία κατανόησης βασικών μαθηματικών εννοιών, αρχών και ιδιοτήτων, με δυσχέρειες στην εκμάθηση και ανάκληση αριθμητικών δεδομένων , με αδυναμίες ορθής εκτέλεσης των αριθμητικών πράξεων καθώς και με δυσχέρειες στην κατανόηση και στην επίλυση των λεκτικών αριθμητικών προβλημάτων.
Μέσα από την κριτική ανάλυση των ερευνών και των συχνά αντικρουόμενων απόψεων των μελετητών για τη διακριτότητα της δυσαριθμησίας στο χώρο των μαθησιακών δυσκολιών επιδιώκεται η ανάλυση της σχέσης μεταξύ δυσλεξίας και ειδικής μαθησιακής δυσκολίας στα μαθηματικά ενώ παράλληλα δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στους παράγοντες και στις παραμέτρους που επηρεάζουν τη μαθηματική συμπεριφορά και δημιουργούν δυσχέρειες στην κατάκτηση των μαθηματικών δεξιοτήτων και γνώσεων.
Το πρόγραμμα απευθυνόμενο σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε ειδικούς θεραπευτές, σε ψυχολόγους, σε λειτουργούς της εκπαίδευσης καθώς και σε φοιτητές αντίστοιχων σχολών αλλά και σε γονείς παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με απώτερο σκοπό την περιγραφή του τρόπου αξιολόγησης και ελέγχου των απαραίτητων αριθμητικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων καθώς και την παρουσίαση τρόπων παρέμβασης για την αντιμετώπιση των δυσκολιών που εκδηλώνονται στην ανάπτυξη ορθής μαθηματικής σκέψης και συμπεριφοράς.
Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη του Προγράμματος είναι η Επίκουρη Καθηγήτρια Μαθησιακών Δυσκολιών, Τομέας Ψυχολογίας, Φ.Π.Ψ. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Φωτεινή Πολυχρόνη, η οποία έχει την ευθύνη για το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την παρακολούθηση της ακαδημαϊκής διαδικασίας για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
δειτε εδω περισσότερα