Σκοπός του προγράμματος είναι να παρέχει στους επιμορφούμενους τις πρακτικές δεξιότητες που απαιτούνται για τη δημιουργία ιστοσελίδων χωρίς προαπαιτούμενη γνώση προγραμματισμού ή άλλων δεξιοτήτων σχεδιασμού με χρήση του εργαλείου WordPress.
Αποσκοπεί συγκεκριμένα:
- Στην παροχή των βασικών πρακτικών γνώσεων για την προσαρμογή της εμφάνισης μιας ιστοσελίδας σύμφωνα με τα δωρεάν ή μη θέματα (templates), καθώς και για τη δημιουργία περιεχομένου σε αυτή μέσω του WordPress.
- Στην εξοικείωση των επιμορφούμενων με τη χρήση των Social Media (Κοινωνικών Δικτύων Facebook, Twitter κλπ.), του SEO και του Google Analytics προς όφελος της προβολής της ιστοσελίδας που πρόκειται να δημιουργήσουν.
- Στην παρουσίαση εξειδικευμένων παραδειγμάτων χρήσης του WordPress, προσαρμοσμένα στις ανάγκες της ιστοσελίδας και του κοινού στο οποίο θα απευθύνεται.
Για τη συμμετοχή στην επιμόρφωση μέσω ηλεκτρονικής μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου απαιτούνται ένας σύγχρονος υπολογιστής και πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Συγκεκριμένα για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Ασύγχρονης & Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης, οι ενδιαφερόμενοι/ες προτείνεται να διαθέτουν τα εξής:
- Σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή που να διαθέτει multimedia δυνατότητες (μικρόφωνο, ηχεία ή ακουστικά, κάμερα)
- Σύνδεση ADSL για πρόσβαση στο Διαδίκτυο, με ελάχιστη απαιτούμενη ταχύτητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο (download: 1 Mbps, upload: 0.5 Mbps).
- Εγκατάσταση του λογισμικού Flash Player και Java Runtime Environment.
Από την πλευρά του Προγράμματος προσφέρεται εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη μέσω οργανωμένου Help Desk και παρέχονται οι απαραίτητες οδηγίες σε τυχόν ζητήματα αναβάθμισης εξοπλισμού, αλλά και των κατάλληλων ρυθμίσεων. Επίσης, προσφέρεται υλικό οδηγιών χρήσης και παραδειγμάτων εφαρμογών, όπου αυτό χρειάζεται.
Πιστοποιητικό Παρακολούθησης
Η αξιολόγηση βασίζεται στις αρχές της δια βίου μάθησης και διεξάγεται με πολλαπλούς και συχνά συμπληρωματικούς τρόπους, στοχεύοντας, κατ’ εξοχήν, στην αποτίμηση της επίτευξης των μαθησιακών στόχων και αποτελεσμάτων της Διδακτικής Ενότητας εκ μέρους των επιμορφούμενων. Μπορεί να συμπεριλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη συμμετοχή στις ανατεθείσες δραστηριότητες, τεστ αξιολόγησης ή/και αυτοαξιολόγησης, την εκπόνηση εργασιών.