Ακινητοποιημένα θα είναι τα τρένα και ο προαστιακός σιδηρόδρομος την Πέμπτη 9 Ιουνίου, λόγω της 24ωρης απεργίας των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, που αντιδρούν στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ζητούν την άμεση πρόσληψη μηχανοδηγών για την κάλυψη των 200 και πλέον κενών οργανικών θέσεων στον κλάδο έλξης.
Επίσης, λόγω της απεργίας θα υπάρξουν ματαιώσεις και στα νυχτερινά δρομολόγια της προηγούμενης ημέρας (Τετάρτη 8 Ιουνίου).
«Την ώρα που σε όλες τις προηγμένες Ευρωπαϊκές χώρες, οι σιδηροδρομικές εταιρείες παραμένουν υπό Δημόσιο έλεγχο ή επανακρατικοποιούνται, η Ελληνική Κυβέρνηση προωθεί την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αγνοώντας όλες τις φωνές που τονίζουν ότι αυτή η πράξη θα θέσει σε μεγάλο κίνδυνο την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας αλλά και την τιμολογιακή πολιτική για τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες» επισημαίνει σε ανακοινωσή της η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης ΟΣΕ (ΠΕΠΕ).
Και προσθέτει:»την ίδια ακριβώς ώρα εκατομμύρια ευρώ χάνονται κάθε μήνα από την έλλειψη Μηχανοδηγών και την καθημερινή κατάργηση εμπορικών δρομολογίων.
Παρά τις διαβεβαιώσεις από κυβερνητικά στελέχη για προσλήψεις, αλλά και τις οικονομικές μελέτες που αποδεικνύουν ότι αυτές δεν θα έχουν κανένα οικονομικό κόστος, οι προσλήψεις δεν προχωρούν».
Τέλος, το Σωματείο των εργαζομένων αναφέρει πως το επόμενο διάστημα και εν όψει των δεσμευτικών προσφορών στις 22 Ιουνίου 2016, θα εντατικοποιήσει τις ενέργειές του ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών: Ζημιώνεται η οικονομία σε μία δύσκολη περίοδο
Η επιλογή του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, που συμπίπτει με την έναρξη της τουριστικής περιόδου, θα δυσκολέψει τις μετακινήσεις Ελλήνων και ξένων επισκεπτών», αναφέρει, σε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Νίκος Κογιουμτσής, απευθυνόμενος στους εργαζόμενους των μέσων σταθερής τροχιάς για την απεργιακή κινητοποίησή τους.
Ο κ. Κογιουμτσής προσθέτει ότι σέβεται την όποια δίκαιη διεκδίκησή τους, όμως ζητά από τους απεργούς να συνυπολογίσουν ότι «σε μία περίοδο, που η ελληνική κοινωνία, στο σύνολό της, καταβάλλει θυσίες για την ανόρθωση της οικονομίας της χώρας, σε μία περίοδο που χιλιάδες επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα έχουν κλείσει και οι εργαζόμενοι έχουν οδηγηθεί στην ανεργία και την απόγνωση, σε μία περίοδο που οι εμπορικές επιχειρήσεις που έχουν απομείνει ενεργές δίνουν καθημερινό αγώνα επιβίωσης και διατήρησης των θέσεων εργασίας, είναι ανώφελο να προστεθεί ένα επιπλέον πρόβλημα, που αφορά τη μετακίνηση του επιβατικού κοινού, από και προς την Αθήνα».
Επίσης, καλεί την πολιτεία σε ειλικρινή διάλογο με τους εργαζόμενους των μέσων σταθερής τροχιάς, με σκοπό την εξεύρεση μίας έντιμης και βιώσιμης λύσης προς όφελος των επιβατών, των εργαζομένων, των επιχειρηματιών και της κοινωνίας, γενικότερα.