Γραμμή πληροφόρησης και υποστήριξης σεισμοπλήκτων και πολιτών της Κεφαλλονιάς ενεργοποίησε το υπουργείο Υγείας, με απόφαση του πρωθυπουργού.
Πρόκειται για την τηλεφωνική γραμμή «1135» που λειτουργεί στο Κέντρο Ελέγχου Πρόληψης Νοσημάτων επί 24ώρου βάσεως, επτά ημέρες την εβδομάδα. Με ένα τηλεφώνημα οποιαδήποτε στιγμή οι πολίτες της Κεφαλλονιάς μπορούν να ενημερωθούν και να υποβάλλουν τα αιτήματά τους για θέματα ζημιών και συνεργείων ελέγχων, ενισχύσεων, δημόσιας υγείας, εκπαίδευσης και σχολικών κτιρίων, καθώς και για οποιοδήποτε άλλο θέμα τους απασχολεί λόγω των σεισμών.
Στην ίδια τηλεφωνική γραμμή οι πολίτες της Κεφαλλονιάς θα μπορούν να αναφέρουν οποιαδήποτε ολιγωρία τοπικών ή κεντρικών φορέων για προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν άμεσα. Η γραμμή έχει ήδη κωδικοποιήσει και θα ενημερώνει για τα μέτρα που έχει λάβει ήδη η κυβέρνηση, τις προϋποθέσεις, τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ενίσχυση των πληγέντων.
Παράλληλα, είναι σε επαφή με όλα τα υπουργεία και τους αρμόδιους φορείς και θα κωδικοποιεί και θα ενημερώνει για τυχόν νέα μέτρα και πρόνοιες που λαμβάνει η κυβέρνηση. Όλα τα αιτήματα και ερωτήματα των πολιτών της Κεφαλλονιάς θα τα επεξεργάζεται ειδική ομάδα στελεχών της γραμμής «1135».