Κορονοϊός: Αυτό είναι το έντυπο μετακίνησης των εργαζομένων του Δημοσίου

Από το βράδυ του Σαββάτου (24/10) – ξημερώματα προς Κυριακή (25/10) -, ξεκινά η εφαρμογή του μέτρου απαγόρευσης της κυκλοφορίας μεταξύ 00:30 έως 5:00 στις «κόκκινες» και «πορτοκαλί» περιοχές που εντάσσονται στα επίπεδα 3 και 4 στον «χάρτη υγειονομικής ασφάλειας», με βάση τις ανακοινώσεις που έκανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και αυτοί που μπορούν να κινούνται είναι όσοι εργάζονται. Και θα πρέπει να φέρουν μαζί τους έντυπο μετακίνησης… Αυτό το έντυπο έγινε γνωστό για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο. 

Μετά τις νέες αυτές ρυθμίσεις, βάσει της νέας εγκυκλίου, οι εργαζόμενοι στον Δημόσιο τομέα υποχρεούνται να έχουν μαζί τους βεβαίωση κίνησης, όταν κυκλοφορούν μεταξύ 00:30-05:00. Οι αρμόδιες διευθύνσεις προσωπικού καλούνται να χορηγήσουν βεβαίωση κίνησης στους εργαζομένους που προσέρχονται στην εργασία τους σε χρονικό διάστημα που συμπτίπτει με το ωράριο απαγόρευσης κυκλοφορίας.

Τα απαραίτητα στοιχεία

Μεταξύ των στοιχείων που περιλαμβάνει το έντυπο βεβαίωσης, είναι:

  • Στοιχεία ταυτότητας υπαλλήλου.
  • Διεύθυνση κατοικίας.
  • Τόπος εργασίας.
  • Ωράριο εργασίας (προσέλευσης, προβλεπόμενης αποχώρησης, υπερωρίας και εκτάκτων μετακινήσεων.
  • Χρονικό διάστημα ισχύος της βεβαίωσης.

Από πού εκδίδεται

Το έντυπο βεβαίωσης κίνησης μπορεί να εκδοθεί μέσω της εφαρμογής του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου, στην οποία έχει προστεθεί η λειτουργικότητα «Βεβαιώσεις Κίνησης».

Ο μετακινούμενος υπάλληλος οφείλει να φέρει υποχρεωτικά μαζί του την αστυνομική του ταυτότητα ή διαβατήριο, καθώς και τη βεβαίωση κίνησης, σε έντυπη ή σε ηλεκτρονική μορφή.

Κατεβάστε το εδω

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close