Ηλεκτρονικά παρέχονται πλέον όλες οι υπηρεσίες του ΟΑΕΔ, καθώς, στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού και τη μείωση του συγχρωτισμού στα 118 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2), ο Οργανισμός ολοκλήρωσε τον ψηφιακό μετασχηματισμό του για την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.
Νέες και καινοτόμες e-υπηρεσίες, όπως η έκδοση δελτίου ανεργίας και η αίτηση για επίδομα ανεργίας, καθώς και νέα μέτρα στήριξης των ανέργων, έχουν, σύμφωνα με τον ΟΑΕΔ, μεγάλη αποδοχή, με αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση του αριθμού τηλεφωνημάτων στο τηλεφωνικό κέντρο του, το 11320, και αναπόφευκτα μεγαλύτερο χρόνο αναμονής.
Στο κάλεσμα του Οργανισμού για τη στήριξη των υπηρεσιών του 11320, η εταιρεία «Teleperformance Hellas» ανταποκρίθηκε και προσέφερε δωρεάν τις υπηρεσίες πέντε υπαλλήλων, που θα παρέχουν υποστήριξη για το χρονικό διάστημα των έκτακτων αναγκών. Η νέα αυτή συνεργασία θα συνδράμει σημαντικά στην προσπάθεια των εργαζομένων του ΟΑΕΔ να απαντούν έγκαιρα σε όλα τα τηλεφωνήματα και όλες τις ερωτήσεις και να δίνουν πληροφορίες και διευκρινίσεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 11320 (αστική χρονοχρέωση) λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή, ώρες 08:30 έως 14:30, εκτός εορτών και αργιών