Αρχίζει η ηλεκτρονική αξιολόγηση στο Δημόσιο

Στη Βουλή κατατέθηκε Τροπολογία επί νομοσχεδίου του Υπ. Διοικητικής Ανασυγκρότησης που αφορά στην ηλεκτρονική αξιολόγηση στο Δημόσιο.

Στα κυριότερα σημεία αυτής, επέρχονται οι εξής αλλαγές:

  • Αρμόδια για την τήρηση της διαδικασίας είναι η οικεία Διεύθυνση Προσωπικού ή Διοικητικού.
  • Τα έντυπα έκθεσης αξιολόγησης συμπληρώνονται με πρωτοβουλία του αξιολογούμενου ή του αξιολογητή χωρίς να απαιτείται η διάθεσή τους από το Εθνικό Τυπογραφείο.
  • Κάθε έκθεση αξιολόγησης γνωστοποιείται από την αρμόδια υπηρεσία Προσωπικού ή Διοικητικού στον υπάλληλο.
  • Ο υπάλληλος δικαιούται να ζητεί από την αρμόδια υπηρεσία Προσωπικού ή Διοικητικού οποτεδήποτε να λαμβάνει γνώση ή και αντίγραφο των εκθέσεων αξιολόγησής του.
  • Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης καθορίζεται το περιεχόμενο των εντύπων έκθεσης αξιολόγησης.
  • Η αξιολόγηση από τους υφισταμένους πραγματοποιείται βάσει ανωνύμου ερωτηματολογίου το οποίο καταρτίζεται από την οικεία Διεύθυνση Προσωπικού / Διοικητικού.
  • Πριν την ολοκλήρωση της αξιολόγησης ο α’ αξιολογητής καλεί τον υπάλληλο προκειμένου να συζητήσουν τρόπους βελτίωσης της απόδοσής του.
  • Ο αξιολογούμενος έχει δικαίωμα να υποβάλει απευθείας στον αξιολογητή απόψεις – αντιρρήσεις εντός δύο ημερών από την πραγματοποίηση της συνέντευξης.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close