Τις νέες ψηφιακές της υπηρεσίες παρουσιάζει η ΕΥΔΑΠ, συμμετέχοντας στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία πραγματοποιείται από τις 2 έως τις 7 Οκτωβρίου σε περισσότερες από 60 χώρες.
Οι νέες υπηρεσίες αφορούν σε αιτήματα διακανονισμών, ενώ οι εγγεγραμμένοι χρήστες θα μπορούν να αιτηθούν κατάργηση παροχής και χορήγηση ειδικών τιμολογίων (πολυτέκνων, επαγγελματικό, φιλανθρωπικό, υπερηλίκων).
Οι εγγεγραμμένοι χρήστες επίσης μπορούν να έχουν πρόσβαση σε διευρυμένη βάση πληροφοριών για την παροχή τους και το λογαριασμό τους. Το Ψηφιακό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών θα διευκολύνει άμεσα τους καταναλωτές ενώ θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες υπηρεσίες.
Επιπλέον, η ΕΥΔΑΠ προχωρά για πρώτη φορά στην παρουσίαση των τομέων πρώτης γραμμής της εταιρείας, μέσα από ένα ολιγόλεπτο, αλλά ιδιαιτέρως βιωματικό βίντεο, επιθυμώντας να ευχαριστήσει όλους τους ανθρώπους της, την κινητήρια δύναμη στο έργο της, για την προσφορά και τη στήριξή τους.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της, η εταιρεία στοχεύει στην ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών στην επιχειρηματική λειτουργία, αλλά και στην αναγνώριση της προσπάθειας των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.