Για λίγες μέρες ακόμα, μέχρι την Τετάρτη 20/4 θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους για 36 μονιμες προσλήψεις στα ΕΛΤΑ.
Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής στο Α.Σ.Ε.Π., αποκλειστικά μέσω της επιλογής Online Υπηρεσίες, ακολουθώντας τις οδηγίες που παρέχονται στην Προκήρυξη.
Σχετικά επισημαίνονται και τα ακόλουθα:
Η συμμετοχή στην εν λόγω διαδικασία ολοκληρώνεται με την αποστολή της υπογεγραμμένης εκτυπωμένης μορφής της ηλεκτρονικής αίτησης των υποψηφίων, με τα απαιτούμενα, κατά περίπτωση, δικαιολογητικά, στο ΑΣΕΠ, μέχρι και την 25η Απριλίου 2016, ημέρα Δευτέρα, ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή στη διεύθυνση:
Αίτηση για την Προκήρυξη 1Κ/2015
Τ.Θ. 14.308
Αθήνα Τ.Κ. 115.10
Το ΑΣΕΠ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν αδυναμία υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης που οφείλεται στους προαναφερόμενους παράγοντες.
Υπενθυμίζεται ότι αιτήσεις μπορούν να εκτυπωθούν μόνο όταν βρίσκονται σε κατάσταση «Υποβλήθηκε», από την επιλογή «ΠΡΟΒΟΛΗ». Σε περίπτωση που υποψήφιος επιλέξει ήδη υποβληθείσα αίτηση και την επιλογή «Συμπλήρωση», η κατάσταση της αίτησής του αλλάζει από «Υποβλήθηκε» σε «Ανοιχτή (Συμπλήρωση)» και είναι απαραίτητο να υποβληθεί εκ νέου προκειμένου να θεωρηθεί έγκυρη η συμμετοχή του στο διαγωνισμό. Σε κάθε περίπτωση κρίνεται απαραίτητο οι υποψήφιοι να συμβουλεύονται τις Συχνές ερωτήσεις, πριν την επικοινωνία τους με το ΑΣΕΠ.
Το Προσωπικό του Κλάδου αυτού εκτελεί τις σχετικές, με τη διανομή των πάσης φύσεως αντικειμένων που διακινούνται από τα ΕΛΤΑ, προπαρασκευαστικές εργασίες, μέσα στο Γραφείο, τη διανομή και την κατ’ οίκον επίδοση αυτών, την περισυλλογή της αλληλογραφίας από τα Γραμματοκιβώτια, την εκτέλεση δοσοληψιών σε τομείς αστικής και αγροτικής διανομής που αναφέρονται σε υπηρεσίες επιταγών, δεμάτων ταχ. Ταμιευτηρίου κλπ., διαχειρίσεις, τη μεταφορά αποστολών εκτός Γραφείου, εφόσον αυτή λόγω της απόστασης του βάρους ή του όγκου μπορεί να εκτελείται με ευχέρεια από το εν λόγω Προσωπικό.
Επίσης το Προσωπικό αυτού του Κλάδου βοηθά ή συμμετέχει σύμφωνα με τις ανάγκες της υπηρεσίας, σε όλες γενικά τις εργασίες μέσα στο Γραφείο, όπως τιμολογιακός έλεγχος, σφράγιση και διαλογή ταχ. αντικειμένων, σύνθεση, αποσφράγιση, παράδοση, παραλαβή και έλεγχο ταχ. αποστολών, εξυπηρέτηση θυρίδων πώλησης ενσήμων και αντικειμένων ειδικής διαχείρισης, διακίνησης − μετατόπισης αποστολών και των υπολοίπων ταχ. αντικειμένων έξω από τις αίθουσες ή τα Γραφεία. Επίσης συνοδεύει αποστολές εκτός Γραφείου και διεκπεραιώνει υπηρεσιακές υποθέσεις εκτός Γραφείου, που ανατίθεται σε αυτό από τον Προϊστάμενο του Γραφείου.
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΔΩ
Για γενικές διευκρινίσεις σχετικά με την Προκήρυξη και τη συμμετοχή σε αυτή (δικαιολογητικά, τίτλοι σπουδών κτλ.) οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολιτών του ΑΣΕΠ τηλεφωνικά (2131319100, εργάσιμες ημέρες και ώρες 08:00 μέχρι 14:00) ή μέσω email στο enimerosi@asep.gr, αναγράφοντας υποχρεωτικά άμεσο αριθμό τηλεφωνικής επικοινωνίας. |
Για τυχόν τεχνικές διευκρινίσεις και μόνο σχετικά με τη διαδικασία συμπλήρωσης και υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων, οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διοίκησης του ΑΣΕΠ τηλεφωνικά: Τις εργάσιμες ημέρες: • Κατά τις ώρες 08:00 μέχρι 20:00 (Τηλ. 2131319124, 131, 141, 172 και 137) Τις αργίες: • Κατά τις ώρες 12:00 μέχρι 18:00 (Τηλ. 2131319124, 131, 141, 172 και 137) |