Τεχνικές Είσπραξης Ανεξόφλητων Οφειλών

Σε ποιους απευθύνεται: Σε τμήματα Λογιστηρίου, Credit Control και Πωλήσεων.   Σκοπός:

Υπάρχουν πάρα πολλές τακτικές για την είσπραξη των υπολοίπων των πελατών μιας επιχείρησης. Άλλες πετυχημένες και άλλες λιγότερο πετυχημένες. Το πρακτικό αυτό πρόγραμμα επικεντρώνετε σε δύο τομείς ζωτικούς για την πετυχημένη συλλογή μετρητών – υπόλοιπα πελατών από το τηλέφωνο: η καλή τεχνική και η προσέγγιση με πλήρη αυτοπεποίθηση από την πλευρά του καλούντος. Με την χρήση ασκήσεων και πρακτικών εφαρμογών (role play), οι καταρτιζόμενοι θα μάθουν πως να οργανώνουν και να πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις και να διασφαλίζουν κάθε φορά την δέσμευση του πελάτη.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ο ρόλος του Ελεγκτή των Υπολοίπων
• Γιατί ο καλός έλεγχος των υπολοίπων των πελατών είναι σημαντικός για την επιχείρηση
• Η Πιστωτική Πολιτική και πως επηρεάζει την συλλογή των υπολοίπων από το τηλέφωνο
• Οι δεξιότητες του πετυχημένου ελεγκτή των υπολοίπων και η εργασιακή του συμπεριφορά

Τα βήματα κλειδιά για ένα πετυχημένο τηλεφώνημα
• Η προετοιμασία
• Το άνοιγμα του τηλεφωνήματος και η πρώτη εντύπωση
• Η αναφορά στα γεγονότα
• Η διαπραγμάτευση
• Η διασφάλιση της υπόσχεσης του πελάτη για πληρωμή
• Το κλείσιμο της συνομιλίας και η παρακολούθηση της κλήσης

Η επικοινωνία από το τηλέφωνο
• Οι επικοινωνιακές δεξιότητες και δεξιότητες ακρόασης
• Η εσωτερική και η εξωτερική επικοινωνία του ελεγκτή των πιστώσεων
• Η τέχνη των ερωτήσεων
• Η μεταβίβαση του μηνύματος

Πείθω τον πελάτη να πληρώσει
• Το κτίσιμο της σχέσης με τον πελάτη
• Φθάνω στον άνθρωπο που αποφασίζει
• Τακτικές διαπραγματεύσεων και πειθούς
• Το ξεπέρασμα του φόβου της απαίτησης για πληρωμή του χρέους
• Η ισορροπία μεταξύ της σχέσης με τον πελάτη και η σιγουριά του ελεγκτή υπολοίπων

Το ξεπέρασμα των δυσκολιών
• Ο χειρισμός των ερωτήσεων και των δικαιολογιών του πελάτη
• Η διάκριση μεταξύ των δικαιολογιών και της τακτικής των καθυστερήσεων
• Η παροχή λύσεων στην περίπτωση μη πληρωμής από τον πελάτη
• Η ενέργειες της σωστής παρακολούθησης.

Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 210/9537370-9, 2310/541850

Στοιχεία Διεξαγωγής
Έναρξη: 07/05/2012
Λήξη: 09/05/2012
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: 1ο Εκπ. Κέντρο PRIMUS- Πειραιώς 108, Γκάζι (στάση METRO Κεραμεικός – έξοδος Τεχνόπολις/Γκάζι)
Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 7,8,9/5
Ωράριο: 17:00-21:00

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close