ΠΡΟΣΟΧΗ! Η αγγελία αυτή είναι παλαιότερη των δύο μηνών και ενδέχεται να μην ισχύει.

Ικανότητες που χρειάζεται να έχουμε για κάθε δουλειά!

Το κάθε επάγγελμα έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις και χρειάζεται συγκεκριμένες ικανότητες. Ποιες είναι όμως οι δεξιότητες που πρέπει να έχεις σε όλες τις δουλειές που έχουν να κάνουν με επικοινωνία με τους πελάτες;

Όταν η δουλειά σου έχει να κάνει μόνο με χαρτιά και τα μόνα άτομα που συναντάς είναι οι συνάδελφοι σου, τότε τα πράγματα είναι λίγο πιο εύκολα για εσένα. Όπως καταλαβαίνεις εκεί που χρειάζεται να καταβάλεις μεγάλη προσπάθεια είναι όταν πρέπει να έρθεις σε επαφή με τους πελάτες. Ποιες είναι όμως οι ικανότητες που θα πρέπει να έχεις προκειμένου να ξεχωρίσεις σε μια τέτοιου είδους θέση;

  1. Υπομονή

Η υπομονή είναι το Α και το Ω ειδικά όταν βρισκόμαστε σε επαφή με πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους. Αυτό που θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου είναι ότι η καλή και αποτελεσματική εξυπηρέτηση υπερτερεί της γρήγορης εξυπηρέτησης. Γι’ αυτό και εσύ θα πρέπει να την χρησιμοποιείς ώστε να καταλαβαίνεις καλύτερα τα προβλήματα αλλά και τις ανάγκες τους από την εταιρεία.

  1. Σωστή επικοινωνία

Εξίσου σημαντικό είναι το να μπορείς να καταλάβεις πλήρως το τι θέλει ένας πελάτης, αλλά και να μπορείς να του εξηγήσεις όλα όσα θα έπρεπε να γνωρίζει πριν προχωρήσετε παρακάτω. Ένας πολύ βασικός λόγος που οι επιχειρήσεις χάνουν πελάτες είναι λόγω του ότι δεν έχουν σωστή επικοινωνία, οπότε ο υποψήφιος πελάτης φεύγει χωρίς να του έχουν διευκρινήσει όσα θα ήθελε.

  1. Γνώση του προϊόντος

Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να εργάζεσαι σε μία επιχείρηση και να μην μπορείς να περιγράψεις τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που θέλει να προωθήσει η εταιρεία. Φυσικά αυτό δεν είναι μέσα στις αρμοδιότητες του καθενός, αλλά αν η θέση σου είναι να συναναστρέφεσαι και με τους πελάτες θα πρέπει να γνωρίζεις τα πάντα.

  1. Διαχείριση χρόνου

Σαφώς και θα πρέπει να αφιερώνεις χρόνο σε έναν πελάτη ούτως ώστε να μπορέσεις να του εξηγήσεις ότι ενδιαφέρεται να μάθει, αλλά θα πρέπει να ξέρεις να διαχειρίζεσαι και τον χρόνο σου. Αν δεις ότι έχεις ήδη προσπαθήσει αρκετά και δεν έχεις καταφέρει να τον εξυπηρετήσεις ή δεν γνωρίζεις την λύση στο πρόβλημα του, θα πρέπει να ζητήσεις από κάποιον πιο ειδικό να το κάνει.

  1. Ψυχραιμία

Αν τους αντιμετωπίζεις όλους με ένα χαμόγελο και ηρεμία στο πρόσωπο και τον τόνο της φωνής σου, σίγουρα τα αποτελέσματα σου θα είναι πολύ καλύτερα από το να είσαι νευρικός. Επιπλέον βλέποντας σε ακόμη και ο πιο νευρικός πελάτης θα ρίχνει τους τόνους για να μπορείτε να συνεννοηθείτε.

  1. Πειθώ

Η πειθώ είναι μια δεξιότητα που θα έπρεπε σίγουρα να έχουμε όλοι μας, ακόμη και στην καθημερινότητα μας. Ειδικά όμως αν ασχολείσαι με την εξυπηρέτηση πελατών ίσως είναι και το κλειδί για να κλήσεις μία πολύ καλή συμφωνία.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close