Η διοίκηση και ο συντονισμός όλων των λειτουργιών του καταστήματος που βρίσκεται στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, με σκοπό την επίτευξη των οικονομικών και ποιοτικών του στόχων.
Η κάτοχος της θέσης:
- Είναι υπεύθυνη για την εύρυθμη λειτουργία και την ολοκλήρωση όλων των επιχειρησιακών απαιτήσεων του καταστήματος. Ιδιαίτερη έμφαση δίνει στην ολική εξυπηρέτηση του πελάτη όπως και στην μετάδοση και διαπαιδαγώγησή του στη φιλοσοφία και τις αξίες της εταιρείας, αποτελώντας η ίδια και όλο το προσωπικό του καταστήματος πρότυπο αυτών των αξιών.
- Είναι υπεύθυνη για την επίτευξη των οικονομικών στόχων του καταστήματος. Συμμετέχει στην προώθηση των πωλήσεων και την εμπορική ανάδειξη των προϊόντων μέσω ενεργειών merchandising .
- Εξασφαλίζει τη διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων και υπηρεσιών. Διαχειρίζεται θέματα αναφορικά με αποθέματα, παραγγελίες-παραλαβές προιόντων,δειγμάτων,διαφημιστικού υλικού, τιμολόγια-δελτία αποστολής, ταμείου, καταθέσεις σε τράπεζα.
- Διαχειρίζεται προβλήματα πελατών και προβαίνει στην απαραίτητη επικοινωνία με τους Υπευθύνους της εταιρείας
- Διαχειρίζεται θέματα που αφορούν τη Διοίκηση του Ανθρώπινου Δυναμικού του καταστήματος όπως προγραμματισμό, επιλογή, εκπαίδευση, παρακίνηση, στοχοποίηση, πρόγραμμα εργασίας των εργαζομένων.
- Είναι υπεύθυνη για τη διασφάλιση ενός ασφαλούς και καθαρού περιβάλλοντος του καταστήματος.
Requirements
- Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ επιθυμητό
- Απαραίτητη εμπειρία 2- 3 ετών σε αντίστοιχη θέση.
- Εξαιρετικές ικανότητες επικοινωνίας, πώλησης και μετάδοσης της φιλοσοφίας και των αξιών της εταιρείας.
- Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας . Πολύ καλή γνώση τουλάχιστον 1-2 ξένων γλωσσών ακόμη.
- Πολύ καλή γνώση Η/Υ , MS Office, Internet, Social Media .
Benefits
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Ipad, κινητό
- Ομαδικό πρόγραμμα ασφάλισης
- Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον εναρμονισμένο με τις αξίες και τη φιλοσοφία της εταιρίας
- Προοπτικές εξέλιξης
ΚΑΝΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ