Από τη συζήτηση προέκυψε ότι στο υπουργείο έχει ξεκινήσει συστηματική καταγραφή περιστατικών σχολικού εκφοβισμού, προκειμένου τα συμπεράσματα της έρευνας να συμβάλουν στη χάραξη δράσης για την αντιμετώπιση του φαινόμενου. Κεντρική κατεύθυνση του υπουργείου Παιδείας φαίνεται να είναι η ενίσχυση των δομών αγωγής υγείας, προκειμένου μαθητές και γενικά η εκπαιδευτική κοινότητα να μπορούν να παρέμβουν όταν υπάρχουν τέτοια επεισόδια.
Θα ενισχυθεί επίσης το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που αναφέρεται στην αισθητική αγωγή και την τέχνη, καθώς στοιχεία που έχει στη διάθεση του το υπουργείο δείχνουν ότι το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού είναι πολύ μειωμένο στα μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία και αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι «η πολιτιστική καλλιέργεια μπορεί να γίνει ασπίδα για την αντιμετώπιση του bullying, φτάνει αυτό να γίνει με σχέδιο και τεκμηριωμένο τρόπο» όπως τόνισε ο κ. Κουράκης.
Προτεραιότητα είναι, επίσης, για το υπουργείο να καταβληθεί προσπάθεια ώστε να υποστηρίζονται οι σχολικές μονάδες από ψυχολόγο με κατεύθυνση τα ίδια τα παιδιά να είναι σε θέση να πάρουν έγκαιρα την κατάσταση στα χέρια τους όταν πέφτουν στην αντίληψή τους τέτοια περιστατικά.
Κατά τη συζήτηση, η πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου ανακοίνωσε ότι θα αναληφθεί πρωτοβουλία για να υπάρξει ευρύτερη συζήτηση του θέματος και θύμισε ότι η βουλευτής της ΝΔ “Αννα Μισέλ Ασημακοπούλου είχε καταθέσει αναφορά για τη γαλακτοκομική σχολή Ιωαννίνων και τις κακές συνθήκες φοίτησης, αναφορά που είχε προσυπογράψει και ο άτυχος Βαγγέλης Γιακουμάκης.