MEDIA RESEARCH ANALYST
Αν έχετε:
- Εξαιρετική κατανόηση των digital media και της τηλεόρασης.
- Τουλάχιστον 5 χρόνια, σχετική, επαγγελματική εμπειρία: digital (online/mobile), τηλεόραση.
- Πανεπιστημιακό και/ή Μεταπτυχιακό Τίτλο, κατά προτίμηση θετικής κατεύθυνσης.
- Άριστη γνώση website analytic tools (AT Internet, Google Analytics, Social Analytics), διαχειριστικών εργαλείων (ADMAN, Double Click, Open X, Ad Sense) & μοντέλων αγοράς διαφημιστικού χρόνου (GDN, Programmating Buying).
- Εμπειρία λογισμικού ARIANNA.
- Δυνατή αναλυτική σκέψη, οργανωτικό πνεύμα και όρεξη για δουλειά σε ένα δημιουργικό περιβάλλον.
Στείλτε μας το βιογραφικό σας στο email aristea.monastirioti@megatv.com