Το Facebook εργάζεται με μυστικό τρόπο πάνω σε ένα νέο διαδικτυακό τόπο με την ονομασία «Το Facebook στην Εργασία» (Facebook at Work), με στόχο να «βάλει πόδι» στα επαγγελματικά γραφεία ανά τον πλανήτη και έτσι να ανταγωνιστεί απευθείας το LinkedIn, αλλά επίσης τη Google και την Microsoft.
Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, με πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες, σχεδιάζει τη νέα υπηρεσία του προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες του να μιλάνε με συναδέλφους τους, να κάνουν νέες επαγγελματικές επαφές, να συνεργάζονται στη δημιουργία επαγγελματικών εγγράφων κ.α., σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες των «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς».
Ο νέος διαδικτυακός τόπος θα μοιάζει εμφανισιακά με το κυρίως Facebook, αλλά θα επιτρέπει στους χρήστες να διαχωρίζουν αυστηρά το προσωπικό «προφίλ» τους (με τις προσωπικές φωτογραφίες και βίντεό τους ή με τις πολιτικές απόψεις τους) από το επαγγελματικό «προφίλ» τους.
Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι του κοινωνικού δικτύου έχουν μεταξύ τους χρησιμοποιήσει ένα τέτοιο επαγγελματικό υποδίκτυο για την καθημερινή εργασία τους στο Facebook και κάποια στιγμή έθεσαν το θέμα να επεκτείνουν αυτή την υπηρεσία εξωτερικά σε όλους τους χρήστες.
Η ανάπτυξη της νέας υπηρεσίας άρχισε αθόρυβα πέρυσι και ήδη βρίσκεται σε φάση δοκιμών με εταιρείες, καθώς μάλλον πλησιάζει η ημερομηνία επίσημης ανακοίνωσης της πρωτοβουλίας, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα.
Σε πρώτη φάση, το «Facebook at Work» αναμένεται να «κλέψει» μερίδιο αγοράς από το αμιγώς επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο LinkedIn, το οποίο έχει περίπου 90 εκατ. ενεργούς χρήστες το μήνα και αποτελεί το κύριο «εργαλείο» επαγγελματικής δικτύωσης διεθνώς. Όμως, η επαγγελματική υπηρεσία του Facebook θα μπορούσε να ανταγωνιστεί επίσης υπηρεσίες όπως το Google Drive ή τα Office και Outlook της Microsoft.