Οι εκπαιδευόμενοι σε θεωρητικό επίπεδο θα επιμορφωθούν στις βασικές αρχές της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας, στρατηγικής των επιχειρήσεων, το επιχειρηματικό περιβάλλον, επιχειρηματικότητα και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς επίσης και θέματα όπως: ο εντοπισμός και αξιοποίηση επιχειρηματικών ευκαιριών, επιχειρηματικό περιβάλλον, θεσμικό πλαίσιο και Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, η δυναμική της παγκοσμιοποίησης και οι δυνατότητες των επιχειρήσεων στην Ελλάδα.
Οι ενδιαφερόμενοι θα λάβουν γνώσεις και θα υποστηριχθούν έμπρακτα στη σύνταξη του επιχειρηματικού τους σχεδίου σε θέματα όπως: Μελέτης Ανταγωνισμού, Ανάλυση Αγοράς, Αγορά-Στόχος, Βασικές έννοιες Μmarketing plan, Ανάπτυξη δικτύων πωλήσεων και προσέγγισης καταναλωτών, ανάλυση SWOT, οικονομική ανάλυση, υπολογισμός κεφαλαίου χρηματοδότησης, καθοδήγηση στον τρόπο παρουσίασης και ομιλίας στο κοινό.
Επίσης, αφορά όσους ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος σε επιχειρηματικούς διαγωνισμούς ή σκέφτονται να ξεκινήσουν μία νέα επιχείρηση και θέλουν να επιμορφωθούν και να εφαρμόσουν έννοιες, μεθόδους και τεχνικές που αναλύονται στο πλαίσιο του προγράμματος. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο μίας εναλλακτικής οπτικής έναντι των ραγδαίων εξελίξεων, αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την αλλαγή στη ζωή μας.
Μετά την παρακολούθηση του Προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Συντάξουν το Επιχειρηματικό τους Σχέδιο της δικής τους Ιδέας
- Αναγνωρίζουν τα αναγκαία βήματα για την έναρξη μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας
- Γνωρίζουν έννοιες σχετικές με την Επιχειρηματικότητα, Αγορά, Marketing, Χρηματοδότηση
- Παρουσιάσουν την Επιχειρηματική τους Ιδέα σε κοινό
- Δηλώσουν συμμετοχή σε Διαγωνισμούς Επιχειρηματικότητας