Σκοπός του σεμιναρίου είναι να γνωρίσει στους συμμετέχοντες συγκεκριμένες ενέργειες προβολής –προώθησης της επιχείρησής τους με την χρήση των εργαλείων του Marketing, του Internet Marketing και των Δημοσίων Σχέσεων, τις οποίες μετά το τέλος τους σεμιναρίου θα μπορούν να πραγματοποιήσουν εύκολα μόνοι τους.
Το σεμινάριο είναι στοχευμένο στις ανάγκες μικρών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον χώρο του τουρισμού και προτείνει ενέργειες προβολής πολύ χαμηλού ακόμα και μηδενικού κόστους.
Σε ποιους απευθύνεται: Σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, τουριστικών καταλυμάτων, χώρων εστίασης και ψυχαγωγίας, καταστημάτων με τουριστικά είδη, καταστημάτων με ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα και γενικά σε όποιον δραστηριοποιείται στον τομέα του τουρισμού.
Μέσα από το σεμινάριο «Marketing στον τομέα του τουρισμού» θα μάθετε:
- Τι είναι το μάρκετινγκ στην πράξη
- Πώς θα βρεις το συγκριτικό πλεονέκτημα της επιχείρησής σου ή του προϊόντος σου
- Πώς θα μάθεις από τους ανταγωνιστές σου
- Πώς θα έχεις πιο δημιουργικές ιδέες
- Πώς θα βρεις ποιος είναι ο καταναλωτής σου για να τον προσεγγίσεις καλύτερα
Πως να κάνεις γνωστό το προϊόν σου ή την υπηρεσία σου στο κοινό που σε ενδιαφέρει: Οι περισσότεροι τουρίστες, οι οποίοι σχεδιάζουν τις διακοπές τους χρησιμοποιούν πλέον το Internet . Ψάχνουν ταξιδιωτικούς προορισμούς, καταλύματα, χώρους εστίασης συγκρίνουν τιμές και προσφορές. Εάν δεν χρησιμοποιείτε το Internet για την προβολή της επιχείρησής σας τότε χάνετε μία σημαντική ευκαιρία!
Το σεμινάριο εστιάζεται σε:
- Τρόπους προσέγγισης τουριστών μέσα από το Internet: Δημιουργία ελκυστικού site, Διαφημίσεις στο Internet, Διαφημίσεις στην Google (Google adwords), Facebook for business, Foursquare, Email marketing.
- Πώς πρέπει να είναι το site της επιχείρησης μου για να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες;
- Πώς κάνουμε διαφήμιση στην Google στοχεύοντας ξένες αγορές;
- Πώς κάνουμε διαφημίσεις στο Internet και σε ποια sites αξίζει να διαφημιστούμε;
- Πώς φτιάχνουμε μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook, πώς κάνω στοχευμένες διαφημίσεις, πώς μετατρέπω τα Likes σε αγορές-πωλήσεις;
- Τι είναι το ευρέως διαδεδομένο στο εξωτερικό Foursquare (πολύ δυναμικό social media); Πώς να το χρησιμοποιήσω για να κάνω γνωστή την επιχείρησή μου; Πώς κάνω προσφορές;
- Πώς κάνω email campaigns;
- Τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις (Public Relations) και πώς να αποκτήσω δημοσιότητα χωρίς κόστος;
- Πώς γράφω ένα Δελτίο Τύπου, πού το στέλνω, τι περιμένω;
- Προωθητικές ενέργειες εντός και εκτός σημείου πώλησης (off line marketing)
- Συγκεκριμένες ενέργειες για να κερδίσω νέους πελάτες, να αυξήσω την πιστότητα των υπαρχόντων πελατών, να αυξήσω την μέση απόδειξη αγοράς.
- Πώς φτιάχνω ένα πλάνο μάρκετινγκ – Παράδειγμα μηνιαίου πλάνου marketing-internet marketing-Δημοσίων Σχέσεων
Εισηγήτρια του σεμιναρίου είναι η Βίκυ Πέππα, Marketing Consultant & Γενική Διευθύντρια A BIT OF GREECE. H Βίκυ έχει 14 ετή εμπειρία στην Δ/νση Marketing μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιριών μεταξύ άλλων σε Pepsico, Κορρές Φυσικά Προϊόντα, L’oreal, Όμιλος Μαρινόπουλου.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στο Ηράκλειο Κρήτης, την Τετάρτη 11 Ιουνίου, 16:30-21:30 (early booking offer για εγγραφές μέχρι 4/6).
Πληροφορίες και κρατήσεις θέσεων: www.abitofgreece.gr, info@abitofgreece.gr, 210 2716284.