Σε ποιους απευθύνεται:
Σε εξελισσόμενα μεσαία και ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων της παραγωγικής και της εμπορικής Διεύθυνσης ή σε πτυχιούχους ανωτάτων σχολών που ασχολούνται με την Λογιστική.
Σκοπός:
Στόχος του προγράμματος είναι μέσα σε ένα περιορισμένο αριθμό ωρών, να δώσει στους συμμετέχοντες τις βασικές γνώσεις που θεωρούνται απαραίτητες για την αποτελεσματική τους λειτουργία στην επιχείρηση και την επαγγελματική τους επιβίωση.
Κατά την διάρκεια του προγράμματος θα παρουσιαστούν τα βασικά εργαλεία λήψης – ανάλυσης και αξιολόγησης των οικονομικών στοιχείων, τα οποία σε συνδυασμό με τις εμπορικές πληροφορίες, χρησιμοποιούνται στην λήψη των επιχειρηματικών αποφάσεων.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
• Ισολογισμός – Έννοια, ανάλυση
• Αποτελέσματα – Έννοιες, ανάλυση
• Cash Flow
• Χρηματοοικονομικά, βασικές έννοιες και ανάλυση
1. Repos
2. Κόστος χρήματος
3. Κυκλοφοριακή ταχύτητα
• Κόστος – Έννοια, βασικά είδη, ανάλυση διαγράμματα
• Προϋπολογισμός – Budget
• Κόστος παραγωγής
• Κόστος πωληθέντων
• Κόστος παραγωγής κατά παραγγελία
• Κοστολόγηση
• Standard cost – Direct cost (συγκρίσεις)
• Αριθμοδείκτες (ρευστότητας, αποδοτικότητας, μόχλευσης, ανάλυσης, κλπ.
• Τιμολόγηση
1. Μέθοδοι Τιμολόγησης
2. Προσφορά – ζήτηση
3. Ανάλυση αγοράς – προϊόντος
4. Νεκρό σημείο
5. Επεξήγηση – διαγράμματα
6. Εμπορική πολιτική
• Κόστη Marketing, απόδοση κόστους πώλησης, κερδοφορία προϊόντος – πελάτη
Στοιχεία Διεξαγωγής: Στοιχεία Διεξαγωγής
Έναρξη: 06/02/2012
Λήξη: 09/02/2012
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: 3ο Εκπ/κό Κέντρο Primus – Τσορλίνη 26 Νέα Ξυλάδικα Θεσσαλονίκη (2ος όροφος)
Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 6,7,8,9/02/2012
Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 210/9537370-9, 2310/541850