Kαλοκαιρινό Εργαστήριο Ρομποτικής και Ψηφιακών Τεχνών για μαθητές 14-18 ετών

Το Εργαστήριο Ολοκληρωμένων Συστημάτων (Integrated Systems Laboratory) του Ινστιτούτου Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος», σε συνεργασία με τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία (Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία), διοργανώνει θερινό εργαστήριο (summer workshop) στις Ψηφιακές Τεχνολογίες και τη Ρομποτική. Το εργαστήριο απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες ηλικίας 14-18 ετών.

Το εργαστήριο (που έχει κόστος συμμετοχής) θα πραγματοποιηθεί το δίμηνο Ιουνίου-Ιουλίου, σε δύο αυτόνομους εβδομαδιαίους κύκλους, στις εγκαταστάσεις των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού. Ο πρώτος κύκλος θα έχει ως θέμα τις Ψηφιακές Τέχνες (30 Ιουνίου – 4 Ιουλίου), ενώ ο δεύτερος τη Ρομποτική (7 – 11 Ιουλίου).

Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν μαθήματα και να αποκτήσουν πρακτική εμπειρία σε σύγχρονες τεχνολογίες. Τα σεμινάρια θα διδάξουν έμπειροι ερευνητές του «Δημόκριτου» και το αμερικανικού Πανεπιστημίου Old Dominion.

Ο αριθμός των μαθητών που θα γίνουν δεκτοί, είναι περιορισμένος και γι’ αυτό ενδέχεται να υπάρξει διαδικασία επιλογής. Το πρόγραμμα είναι ολοήμερο: τα μαθήματα θα ξεκινούν στις 8:45 π.μ. και θα ολοκληρώνονται στις 4:00 μ.μ.

Οι δημιουργίες των μαθητών θα παρουσιαστούν σε ανοικτή εκδήλωση στους γονείς και τους συγγενείς στο τέλος κάθε εργαστηρίου. Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Οι εγγραφές λήγουν 7 Μαΐου 2014.

Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για δήλωση συμμετοχής, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στην ιστοσελίδα του εργαστηρίου: http://smart-camp.iit.demokritos.gr ή στα τηλέφωνα 210 6503148 και 210 6503153.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close