Δάσκαλοι και καθηγητές μπαίνουν στο μικροσκόπιο της αξιολόγησης που ξεκινάει άμεσα. Ουσιαστικά θα δημιουργηθεί φάκελος αξιολόγησης για κάθε έναν από τους εκπαιδευτικούς σε τρεις φάσεις
Όλα ξεκινούν από … συνέντευξη. Ουσιαστικά οι εκπαιδευτικοί θα έχουν προ-αξιολογικές συναντήσεις με τους ελεγκτές κατά τις οποίες θα συζητούνται θέματα ευθύνης του εκπαιδευτικού από την τάξη ως τα προβλήματα της σχολικής μονάδας ή και της περιφέρειας ώστε να δημιουργηθεί σε μια πρώτη φάση ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης από τις δύο πλευρές.
Στη συνέχεια έρχεται το δεύτερο στάδιο όπου ο αξιολογητής παρακολουθεί από κοντά και μέσα στην τάξη τον εκπαιδευτικό κατά την ώρα του μαθήματος και αξιολογεί τις μεθόδους διδασκαλίας, την επάρκειά του, τις σχέσεις του με τους μαθητές κλπ
Το τρίτο στάδιο περιλαμβάνει νέες συναντήσεις εκπαιδευτικών εξιολογητών με συζητήσεις για τα αποτελέσματα, τους στόχους που είχαν μπει τους τρόπους αντιμετώπισης των προβλημάτων αλλά και τρόπους βελτίωσης της διδασκαλίας.
Αμέσως μετά ο αξιολογητής καταχωρεί τη βαθμολογία τους σε ένα δελτίο ψηφιακής μορφής.
Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται ελλιπείς θα έχουν βαθμολογία από 0 ως 30. Οι επαρκείς εκπαιδευτικοί θα έχουν βαθμολογία από 30 ως 60, πολύ καλοί θα είναι οι εκπαιδευτικοί με βαθμολογία από 60 ως 80 και εξαιρετικοί όσοι λάβουν βαθμό από 80 ως 100.
Όσοι χαρακτηριστούν ελλιπείς θα περάσουν από σεμινάρια για τη βελτίωση των επιδόσεών τους τα οποία θα προταθούν από τους εξιολογητές.
ΠΗΓΗ: newsit