Θέσεις Συντονιστών, Οικονομικών Διαχειριστών και Στελεχών σε δράσεις του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ

Το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ) αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου που ανήκει στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και το οποίο συστάθηκε σε ενιαίο φορέα, με την συγχώνευση δια απορροφήσεως του Ινστιτούτου Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) και του Ινστιτούτου Νεολαίας από το Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας (ΕΙΝ).Το ΙΝΕΔΙΒΙΜ εποπτεύεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων βάσει του Ν.4115/2013 (ΦΕΚ24Α/31-01-2013) και υλοποιεί ως τελικός δικαιούχος Πράξεις και Προγράμματα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης συγχρηματοδοτούμενα από κοινοτικούς και εθνικούς πόρους.

Ενδεικτικά Πράξεις που υλοποιεί, ως τελικός δικαιούχος στην τρέχουσα Προγραμματική περίοδο ΕΣΠΑ 2007-2013, είναι : «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης», «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας», «Σχολές Γονέων», «Εκπαίδευση Μεταναστών στην Ελληνική Γλώσσα, την Ελληνική Ιστορία και τον Ελληνικό Πολιτισμό» κ.α. Με σκοπό την έγκαιρη και αποτελεσματική υλοποίηση των ανωτέρω Πράξεων, το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. δύναται να συνάπτει συμβάσεις έργου ιδιωτικού δικαίου για θέσεις μελών Ομάδων Έργου, σύμφωνα με τις διαδικασίες της παρ.1 του άρθρου 10 του Ν.4076/2012, και συγκεκριμένα για τις ακόλουθες κατηγορίες:

α) Συντονιστών,
β) Οικονομικών Διαχειριστών και
γ) Στελεχών Διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει, αφού υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση, να καταθέσουν τα δικαιολογητικά εντός σφραγισμένου φακέλου διάστασης Α4, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες μέχρι και την 05/02/2014 στη διεύθυνση : Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης, Αχαρνών 417 & Κοκκινάκη,
ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
111 43 Αθήνα

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close