Μετεγγραφές φοιτητών 2013. Η αίτηση και οι προϋποθέσεις

Ξεκινησε η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων για μετεγγραφή φοιτητών, η οποία εκπνέει την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου. Όπως ανακοινώθηκε την Τετάρτη, το υπουργείο Παιδείας δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς θέσης στους επιτυχόντες των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013 σύμφωνα με το άρθρο 34 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/τεύχος Α΄/2013) και την Υπουργική Απόφαση Φ.1/182016/Β3/28.11.2013 (ΦΕΚ 3030/τεύχος Β΄/2013).

Η μεταφορά της θέσης πραγματοποιείται μόνο από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο ή από ΤΕΙ σε ΤΕΙ διαφορετικής πόλης, αντίστοιχης σχολής ή τμήματος.

Δείτε τις αντιστοιχίες των πανεπιστημιακών τμημάτων για μετεγγραφές φοιτητών

Ο αριθμός των μεταφερόμενων θέσεων φθάνει έως το 15% επί του συνολικού αριθμού εισακτέων ανά σχολή ή τμήμα πανεπιστημίου ή ΤΕΙ.

Από τις διατιθέμενες θέσεις θα δοθούν:
α) το 10% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2009-2010,
β) το 30% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2010-2011,
γ) το 30% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2011-2012 και
δ) το 30% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2012-2013

Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι επιτυχόντες που είχαν εισαχθεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση είτε με τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου Γενικού (ΓΕΛ) ή Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Ομάδας Α και Ομάδας Β, Μαΐου-Ιουνίου, των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013, είτε με τη χρήση της βεβαίωσης πρόσβασης των δύο προηγούμενων της εισαγωγής τους ετών, κατά τα σχολικά έτη 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013.

Το κατά κεφαλήν οικογενειακό εισόδημα των αιτούντων δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 9.000 ευρώ ή τις 18.000 ευρώ για ειδικές κατηγορίες που προβλέπονται στο άρθρο 34 παρ. 1 του Ν. 4186/2013 (μονογονεϊκές οικογένειες, επιτυχόντες με σοβαρές παθήσεις ή δωρητές οργάνων ή μυελού των οστών σε συγγενείς πρώτου ή δευτέρου βαθμού, επιτυχόντες με γονείς ή κηδεμόνες που ο ένας εκ των δύο ή και οι δύο αθροιστικά έχουν αποδεδειγμένα συμπληρώσει οκτώ μήνες ανεργίας εντός του 2013).

Η διαδικασία

Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά. Για αυτήν ο υποψήφιος που επιθυμεί τη μεταφορά της θέσης εισαγωγής του προσέρχεται σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιδεικνύοντας το δελτίο αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατήριο (ταυτοποίηση), προκειμένου να δημιουργήσει προσωπικό κωδικό ασφαλείας.

Με τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας και τον οκταψήφιο Κωδικό Πανελληνίων Εξετάσεων υποβάλλεται η αίτηση ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου Παιδείας (http://solon.it.minedu.gov.gr)

Οι ενδιαφερόμενοι έχουν δικαίωμα υποβολής μίας και μόνο αίτησης για τη μεταφορά θέσης, όπως δηλώνουν υπεύθυνα σε αυτή.

Για να δειτε την υπουργική αποφαση πατηστε εδω

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close