Εκτός υπηρεσίας 116 επίορκοι εφοριακοί

Στους 116, ανέρχονται οι εφοριακοί υπάλληλοι οι οποίοι απομακρύνθηκαν από τις υπηρεσίες τους, από την 1η Ιουλίου 2012 έως και σήμερα, επειδή τους επιβλήθηκε το μέτρο της αργίας ή ποινή οριστικής παύσης.

Όπως προκύπτει από έγγραφο του υφυπουργού Οικονομικών, Γιώργου Μαυραγάνη, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή, από την 1η Ιουλίου 2012 έως και σήμερα απομακρύνθηκαν από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών, λόγω επιβολής του διοικητικού μέτρου της αργίας 111 εφοριακοί υπάλληλοι, λόγω αυτοδίκαιης έκπτωσης ένεκα αμετάκλητης ποινικής καταδίκης τέσσερις εφοριακοί υπάλληλοι και λόγω εκτέλεσης της πειθαρχικής ποινής ένας εφοριακός υπάλληλος.

Τα στοιχεία προκύπτουν από έγγραφη απάντηση του κ. Μαυραγάνη αναφορικά με τον αριθμό των εφοριακών που υπηρετούν σήμερα. Στοιχεία σχετικά με το προσωπικό των ΔΟΥ είχε ζητήσει ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Βασίλης Καπερνάρος, ο οποίος σε ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων προς το υπουργείο Οικονομικών ανέφερε ότι υπάρχει έλλειψη προσωπικού στις ΔΟΥ, φαινόμενο που οδηγεί σε μεγάλη ταλαιπωρία χιλιάδες φορολογούμενους.

Όπως ειδικότερα ενημερώνει ο υφυπουργός Οικονομικών, από τον Ιούνιο του 2012 και έως τις 8 Οκτωβρίου 2013, παραιτήθηκαν λόγω συνταξιοδότησης από τις υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών 897 εφοριακοί υπάλληλοι και απολύθηκαν αυτοδικαίως, ομοίως λόγω συνταξιοδότησης, 46 εφοριακοί υπάλληλοι.

Ωστόσο, από 1ης Ιανουαρίου 2012 έως και σήμερα, διορίστηκαν και ανέλαβαν καθήκοντα σε οργανικές θέσεις υπαλλήλων κλάδου Εφοριακών του υπουργείου Οικονομικών, μέσω ΑΣΕΠ, 449 υπάλληλοι. Επί του παρόντος δε, είναι σε εξέλιξη η ολοκλήρωση διαδικασίας διορισμού, βάσει της τελευταίας προκήρυξης για την πρόσληψη 52 υπαλλήλων. Επίσης, με τις διατάξεις του Ν. 2643/98 έγινε πρόσληψη οκτώ υπαλλήλων.

Όπως, πάντως, σπεύδει να διαβεβαιώσει ο κ. Μαυραγάνης, «σε κάθε περίπτωση δίνεται έμφαση στη στελέχωση των ελεγκτικών υπηρεσιών, οι οποίες θεωρούνται κρίσιμες για την επίτευξη των στόχων του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζονται όλες οι εναλλακτικές λύσεις στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας (μετακινήσεις αποσπάσεις, μεταθέσεις υπαλλήλων), ώστε να στελεχωθούν οι ανωτέρω υπηρεσίες με το απαιτούμενο προσωπικό, να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί το ελεγκτικό δυναμικό τους και να ασκείται αποτελεσματικά το έργο τους για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και την προστασία του δημοσίου συμφέροντος».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close