Aπευθύνεται:Σε στελέχη Επιχειρήσεων, Πωλητές, Υπεύθυνους τμημάτων πωλήσεων – δημόσιων σχέσεων, Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων επιχειρήσεων, Δικηγόρους, υποψήφιους νέους επιχειρηματίες & ελ. Επαγγελματίες διαφόρων ειδικοτήτων που έχουν σχέση με την εξυπηρέτηση & διαχείριση πελατείας.
To Σεμινάριο σας παρέχει:
- Περιεχόμενο και Οφέλη της Αποτελεσματικής Εξυπηρέτησης Πελατών
- Χρήση Τεχνικών Διαχείρισης Παραπόνων Πελατών
- Υιοθέτηση Συμπεριφορών που Βελτιώνουν τον Τρόπο που θα αντιμετωπίζετε έναν Επιθετικό Πελάτη
- Αντίληψη του Τύπου του Πελάτη και των Αναγκών του
- Πότε ένας πελάτης έχει θυμό καθώς και ποιος είναι ο Τρόπος που θα Διαχειριστείτε τόσο το δικό του όσο και το δικό σας θυμό
- Σύνδεση Διαχείρισης Παραπόνων με τα Εργαλεία της ποιότητας
- Αύξηση της Ικανότητάς σας να Δημιουργείτε Θετικό Αντίκτυπο στις σχέσεις σας με τους Πελάτες τη στιγμή που διατυπώνουν ένα παράπονο
- Τρόποι που οδηγούν στην Αύξηση των Πωλήσεων και τη Βελτίωση των Σχέσεων σας με τους πελάτες
Μεθοδολογία και Εκπαιδευτικά Μέσα
- Power Point
- Case studies
- Βιωματικές μεθόδους και αυτό-αξιολόγηση
- Παρουσίαση και συζήτηση
Εκπαιδευτικές ενότητες
- Περιεχόμενο της εξυπηρέτησης του πελάτη
- Κατηγορίες πελατών και σύνδεσή τους με τα παράπονα
- Τεχνικές διοίκησης παραπόνων πελατών
- Ο φαύλος κύκλος του θυμού
- Διοίκηση του θυμού
- Τι ενοχλεί περισσότερο τον πελάτη σήμερα
- Τύποι δύσκολων πελατών
- Τρόποι αντιμετώπισης δύσκολων πελατών
- Τεχνικές βελτίωσης της στάσης απέναντι στην εξυπηρέτηση πελατών
- Τρόποι κτισίματος πιστών πελατών
- Η αρχή TRUST στην εξυπηρέτηση πελατών
- Διοίκηση της διεπαφής με τον πελάτη
- Εργαλεία ποιότητας και εξυπηρέτηση του πελάτη
- Η ζώνη ανοχής στην εξυπηρέτηση και τη διαχείριση των παραπόνων πελατών
- Τρόποι αξιοποίησης παραπόνων πελατών και διοίκηση ολικής ποιότητας
- Τεχνικές καταγραφής και ομαδοποίησης παραπόνων πελατών
Κατηγορία : Marketing – Πωλήσεις – Μanagement – Διοίκηση επιχειρήσεων
Εισηγητής: Ακρίβος Χριστόδουλος, PhD in Business Administration – Διδάσκων Πανεπιστημίου Αθηνών – Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Μanagement & Marketing.
Ημερομηνία Διεξαγωγής: Τρίτη 12/11/2013 (ώρες 17:00-22:00) 5 ώρες
Τόπος Διεξαγωγής: Divani Palace Hotel, Λ. Παρθενώνος 19-25, Ακρόπολη -Αθήνα (πλησίον σε μετρό Ακρόπολης).
Ευεπιχειρείν Παροχές
Στις 2 συμμετοχές + 3η Συμμετοχή ΔΩΡΕΑΝ
ΑΝΕΡΓΟΙ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ: Ειδική τιμή & 1+1 Συμμετοχή ΔΩΡΕΑΝ (με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής & κατάθεση σε Τράπεζα)
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί: Εκπαιδευτικό υλικό & Βεβαίωση Παρακολούθησης
Πληροφορίες – Εγγραφές: Χρύσα Σωτηράκη
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211-4110533 & 210-6147341
Fax: 211-4110533
Email: xsotiraki@euepixeirein.gr
Site: www.euepixeirein.gr