Μόλις 30,9% των Ελλήνων κατέχει πανεπιστημιακό τίτλο

Αντιμέτωπο με σειρά προκλήσεων βρίσκεται το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, το οποίο έχει πληγεί από τις μνημονιακές πολιτικές, όπως επισημαίνεται σε σχετική έκθεση της Κομισιόν.

Σύμφωνα με τις συστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η χώρα μας καλείται να διασφαλίσει ευρύτερη πρόσβαση και να βελτιώσει την ποιότητα στην προσχολική εκπαίδευση. Επίσης, θα πρέπει να αυξήσει τη συμμετοχή σε προγράμματα δια βίου μάθησης και να αντιμετωπίσει τις γεωγραφικές ανισότητες στις εκπαιδευτικές παροχές. Ζητείται ακόμη να γίνουν σοβαρές προσπάθειες για την ένταξη μη προνομιούχων κοινωνικών ομάδων (μεταναστών, Ρομά) στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Από την έκθεση προκύπτει ακόμη ότι το ποσοστό των Ελλήνων μαθητών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην ανάγνωση, τα μαθηματικά και τις θετικές επιστήμες είναι μεγαλύτερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, ενώ ακόμη πιο ανησυχητική είναι η κατάσταση μεταξύ των παιδιών μεταναστών. Πολύ μικρότερη του κοινοτικού μέσου όρου είναι και η συμμετοχή στην προσχολική εκπαίδευση, ενώ το ποσοστό των Ελλήνων κατόχων τίτλων πανεπιστημιακής εκπαίδευσης είναι μόλις 30,9% με μέσο κοινοτικό όρο 35.7% το 2012.

Πάντως, θετικό στοιχείο είναι ότι το ποσοστό πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου πριν από την ολοκλήρωση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μειώθηκε το 2012 στο 11.4% από 15.5% το 2006 και πλέον βρίσκεται κάτω από τον μέσο όρο της Ε.Ε. ΠΗΓΗ: Ημερησία

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close