Πώς να δημιουργήσετε την δική σας επώνυμη μάρκα αγροτικού προϊόντος

Στόχος είναι η διάχυση της γνώσης σχετικά με την δημιουργία επώνυμων μαρκών αγροτικών προϊόντων καλύπτοντας όλα τα στάδια που πρέπει να ακολουθηθούν από την ιδέα, το όραμα και τις καλλιέργειες μέχρι την παραγωγή, το σχεδιασμό και την δημιουργία μίας μάρκας και το λανσάρισμά της στις αγορές. Τέλος,  παρουσιάζονται πολλά παραδείγματα από την ελληνική και την ξένη αγορά.

Απευθύνεται σε:
Νέους και υφιστάμενους παραγωγούς, τυποποιητές, γεωργικούς συνεταιρισμούς,  ανέργους, φοιτητές, δήμους & περιφέρειες.
Είπαν για το σεμινάριο:
«Μου έλυσε πολλά προβλήματα και βρήκα την άκρη του νήματος για να ξεκινήσω μια δύσκολη για την Ελλάδα επιχείρηση. Σας ευχαριστώ για την εξαιρετική ενημέρωση.«
Λ.Γ. Τζιανουδάκης, Χημικός, Ρέθυμνο
«Η αξία του σεμιναρίου έγκειται στο γεγονός ότι ο εισηγητής μιλάει εκ πείρας καθώς ο ίδιος προχώρησε εμπράκτως στην πραγματοποίηση των όσων αναλύονται στο σεμινάριο.Ες εκ τούτου το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε κάθε ανήσυχο ενδιαφερόμενο, καθώς η γνώση μοιράζεται με τρόπο ευσύνοπτο,εποικοδομητικό και κυρίως είναι δοκιμασμένη γεγονός που καθιστά το σεμινάριο άξιο παρακολούθησης.«
Κ.Χαλκιάς, Συμβασιούχος του Δημοσίου, Αθήνα
«Για όποιον θέλει να ασχοληθεί με το χώρο αυτό, το σεμινάριο είναι το κατάλληλο για να μπουν οι σωστές βάσεις. Δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες και γνώσεις για το χώρο. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.»
Ε.Κοντού, Ιδιωτική υπάλληλος, Αθήνα
«Εξαιρετική δουλειά. Καλή συνέχεια στην προσπάθεια.»
Θ.Παπασάνδας, Φαρμακοποιός, Αθήνα
«Είναι ένα σεμινάριο που σου δείχνει τον δρόμο να ακολουθήσεις τα όνειρα σου. Ιδανικό ακόμα και για όσους απλά μέχρι σήμερα το σκεφτόντουσαν να αγρεπιχειρήσουν χωρις να το έχουν πάρει πραγματικά απόφαση. Μου κάλυψε όλες τις πιθανές απορίες.»
Χ.Μπότσαρη, Ιδιωτική υπάλληλος, Αθήνα
Περιεχόμενα: 
  • Εισαγωγή σε βασικές έννοιες μάρκετινγκ
  • Αγορά στόχος & ανάλυση ανταγωνιστικού περιβάλλοντος,
  • Σχεδιασμός business plan & Καταρτισμός budget. Σενάρια.
  • Χρηματοδότηση, επιδοτήσεις, νομοθεσία, χρονοδιάγραμμα.
  • Καθετοποίηση ή εξειδίκευση; Παραγωγός, χονδρέμπορος ή έμπορος;
  • Βελτίωση της ποιότητας των παραγόμενων προϊόντων. Αναλύσεις.
  • Εγκρίσεις, άδειες, πιστοποιήσεις.(Άδεια λειτουργίας, ISO, HACCP, Συστήματα ολοκληρωμένης διαχείρισης, ΠΟΠ/ΠΓΕ )
  • Εύρεση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος & διαφοροποίηση.
  • Εμπορικό όνομα και λογότυπο, εταιρική ταυτότητα, ανάπτυξη concept, σχεδιασμός  ετικέτας και  επιλογή συσκευασίας
  • Επιλογή  προμηθευτών και υλικών συσκευασίας
  • Μεταφορικά έξοδα, Logistics και Ασφάλιση εξαγωγών
  • Τιμολογιακή και εμπορική πολιτική. Πρόβλεψη πωλήσεων.
  • Κανάλια διανομής: Χονδρέμποροι, διανομείς, λιανέμποροι & Ηλεκτρονικό εμπόριο.
  • Τρόποι διαφήμισης και μέσα προώθησης.
  • Ανάπτυξη γκάμας και επέκταση της επιχείρησης.

Στοιχεία σεμιναρίου
Έναρξη: 20-07-2013 09:30
Λήξη:   20-07-2013 16:30
Τηλέφωνο: 211 7002719, 6945463554
Εισηγητής : Κώστας Μπαλάφας

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close