Στόχος είναι η διάχυση της γνώσης σχετικά με την δημιουργία επώνυμων μαρκών αγροτικών προϊόντων καλύπτοντας όλα τα στάδια που πρέπει να ακολουθηθούν από την ιδέα, το όραμα και τις καλλιέργειες μέχρι την παραγωγή, το σχεδιασμό και την δημιουργία μίας μάρκας και το λανσάρισμά της στις αγορές. Τέλος, παρουσιάζονται πολλά παραδείγματα από την ελληνική και την ξένη αγορά.
- Εισαγωγή σε βασικές έννοιες μάρκετινγκ
- Αγορά στόχος & ανάλυση ανταγωνιστικού περιβάλλοντος,
- Σχεδιασμός business plan & Καταρτισμός budget. Σενάρια.
- Χρηματοδότηση, επιδοτήσεις, νομοθεσία, χρονοδιάγραμμα.
- Καθετοποίηση ή εξειδίκευση; Παραγωγός, χονδρέμπορος ή έμπορος;
- Βελτίωση της ποιότητας των παραγόμενων προϊόντων. Αναλύσεις.
- Εγκρίσεις, άδειες, πιστοποιήσεις.(Άδεια λειτουργίας, ISO, HACCP, Συστήματα ολοκληρωμένης διαχείρισης, ΠΟΠ/ΠΓΕ )
- Εύρεση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος & διαφοροποίηση.
- Εμπορικό όνομα και λογότυπο, εταιρική ταυτότητα, ανάπτυξη concept, σχεδιασμός ετικέτας και επιλογή συσκευασίας
- Επιλογή προμηθευτών και υλικών συσκευασίας
- Μεταφορικά έξοδα, Logistics και Ασφάλιση εξαγωγών
- Τιμολογιακή και εμπορική πολιτική. Πρόβλεψη πωλήσεων.
- Κανάλια διανομής: Χονδρέμποροι, διανομείς, λιανέμποροι & Ηλεκτρονικό εμπόριο.
- Τρόποι διαφήμισης και μέσα προώθησης.
- Ανάπτυξη γκάμας και επέκταση της επιχείρησης.
Στοιχεία σεμιναρίου
Έναρξη: 20-07-2013 09:30
Λήξη: 20-07-2013 16:30
Τηλέφωνο: 211 7002719, 6945463554
Εισηγητής : Κώστας Μπαλάφας