Σειρά προτάσεων ώστε να ομαλοποιηθεί η κατάσταση στην Κεντρική Υπηρεσία του ΟΠΑΔ, στην οδό Ηπείρου, και να συνεχιστεί χωρίς προβλήματα η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων που προσέρχονται για θεώρηση βιβλιαρίων, προβάλλει ο Οργανισμός, με αφορμή τις εικόνες ντροπής.
Σε ανακοίνωσή του ο ΟΠΑΔ τονίζει ότι οι λύσεις που έχουν προταθεί για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος είναι:
- η ενίσχυση της Κεντρικής Υπηρεσίας με το αναγκαίο για τη διεκπεραίωση του έργου της απογραφής προσωπικό
- η συνεργασία του ΟΠΑΔ με τα ΚΕΠ, ώστε μέρος των υπόχρεων να εξυπηρετηθεί από αυτά
- η δημιουργία δύο νέων περιφερειακών υπηρεσιών στον Πειραιά και την Αγ. Παρασκευή
«Το πλήθος των υπόχρεων στην Περιφέρεια Αττικής εξυπηρετείται από ένα μόνο κατάστημα, αυτό της Κεντρικής Υπηρεσίας, όπου και παρατηρούνται τα φαινόμενα ταλαιπωρίας των ασφαλισμένων, εφόσον είναι και το μοναδικό σημείο εξυπηρέτησης για μεγάλο πλήθος υπόχρεων. Οι υπόχρεοι που ανήκουν σε άλλες Περιφέρειες, πλην της Αττικής, εξυπηρετούνται ικανοποιητικά από τα κατά τόπους υποκαταστήματα του ΟΠΑΔ-ΤΥΔΚΥ» αναφέρει στην ανακοίνωση ο ΟΠΑΔ, σημειώνοντας:
«Είναι σαφές ότι το πλήθος των ασφαλισμένων που υποχρεούται να προσέλθει στην Κεντρική Υπηρεσία με δυσκολία μπορεί να εξυπηρετηθεί από το ένα και μοναδικό σημείο εξυπηρέτησης για Αττική, Πειραιά και Νήσους.
Ο ΟΠΑΔ διευκρινίζει ότι το πλήθος των ασφαλισμένων που οφείλει να προσέλθει στο κατάστημα της Κεντρικής Υπηρεσίας του Οργανισμού (Αττικής, Πειραιώς και Νήσων) αφορά σε θεωρήσεις βιβλιαρίων έμμεσων μελών των εν ενεργεία ασφαλισμένων ή συνταξιούχων της Περιφέρειας Αττικής, για τα οποία απαιτείται προσκόμιση νομιμοποιητικών εγγράφων (ενήλικα τέκνα που δικαιούνται ασφάλισης, σύζυγοι κλπ).