14 θέσεις με απόσπαση στην Επιτροπή Λογιστικής Τυποποίησης και Ελέγχων

Η Επιτροπή Λογιστικής Τυποποίησης και Ελέγχων (Ε.Λ.Τ.Ε.) προσκαλεί σύμφωνα προς την υπ ́ αριθμ. 74/θέμα 3ο/1-3-2013 Απόφαση του Δ.Σ., τους μόνιμους ή και ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπαλλήλους του δημόσιου κι ευρύτερου δημόσιου τομέα, που πληρούν τα κριτήρια όπως περιγράφονται παρακάτω, να υποβάλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση 14 θέσεων με απόσπαση, σύμφωνα με το άρθρο 3 του Ν.3148/2003 (ΦΕΚ 136/5-6-2003) και το άρθρο 17 του Π.Δ. 74/2009 (ΦΕΚ 94 Α ́/19-6-2009).

Τακτικοί υπάλληλοι που υπηρετούν στο δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα ή σε Ν.Π.Δ.Δ., οι οποίοι ενδιαφέρονται να αποσπαστούν στην Ε.Λ.Τ.Ε, προσκαλούνται να υποβάλουν αίτηση με καταληκτική προθεσμία υποβολής την 26η Μαρτίου 2013 προς πλήρωση των κατωτέρω θέσεων:

 ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού 2
ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού ή ΤΕ Διοικητικού – Λογιστικού 2
ΔΕ Οδηγών/ ΥΕ Επιμελητών 1
Ειδικός στην επιστήμη της Πληροφορικής 1
Οικονομολόγοι ειδικοί στην επιστήμη της Ελεγκτικής, Λογιστικής, Χρηματοοικονομικής 8

Οι αποσπάσεις θα πραγματοποιηθούν με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΛΤΕ κατά την κείμενη νομοθεσία.

Οι αποσπασμένοι υπάλληλοι θα λαμβάνουν τις μηνιαίες αποδοχές του βαθμού και του μισθολογικού τους κλιμακίου. Η καταβολή των αποδοχών τους θα διενεργείται από την ΕΛΤΕ, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 25 του Ν. 4024/2011 (ΦΕΚ 226/Α ́/27-10-2011).

I.Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν τα εξής προσόντα:

  1. ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού / ΤΕ Διοικητικού – Λογιστικού
    1. α)  πτυχίο ή δίπλωμα όπως προβλέπεται και ορίζεται ανά κατηγορία στο ΠΔ 50/2001 όπως αυτό ισχύει.
    2. β)  πενταετής τουλάχιστον εργασιακή εμπειρία
    3. γ)  άριστη ή πολύ καλή γνώση της αγγλικής ή γαλλικής ή γερμανικής γλώσσας.
    4. δ)  άριστη γνώση μμηχανογραφικών εφαρμογών γραφείου
  2. ΔΕ Οδηγών / ΥΕ Επιμελητών
    1. α)  απολυτήριο ή δίπλωμα όπως προβλέπεται και ορίζεται ανά κατηγορία στο άρθρο 17 και 25 του ΠΔ 50/2001, όπως αυτό ισχύει.
    2. β)  πενταετής τουλάχιστον εργασιακή εμπειρία
    3. γ)  καλή γνώση της αγγλικής ή γαλλικής ή γερμανικής γλώσσας.
    4. δ)  γνώση μηχανογραφικών εφαρμογών γραφείου
  3. Ειδικός στην επιστήμη της Πληροφορικής
    1. α)  πτυχίο ή δίπλωμα Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.) της ημεδαπής ή ισοτίμου της αλλοδαπής με γνωστικό αντικείμενο την πληροφορική,
    2. β)  μεταπτυχιακός τίτλος σε συναφές αντικείμενο προς την πληροφορική,
    3. γ)  τριετής τουλάχιστον εργασιακή εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης,
    4. δ)  άριστη γνώση σχεδιασμού, προγραμματισμού και διαχείρισης σχεδιακών βάσεων δεδομένων,
    5. ε)  άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας.
  4. Νόμιμοι Ελεγκτές
    1. α)  πτυχίο ή δίπλωμα Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος της ημεδαπής ή ισοτίμου της αλλοδαπής σε γνωστικό αντικείμενο οικονομικής ή διοικητικής κατεύθυνσης,
    2. β)  επιτυχής περάτωση των επαγγελματικών εξετάσεων του ΣΟΕΛ, ή του ACCA, ή του ICAEW,
    3. γ)  εξαετής τουλάχιστον εργασιακή εμπειρία σε ελεγκτική εταιρεία εκ των οποίων τουλάχιστον δύο χρόνια σε θέση manager μετά το πέρας των επαγγελματικών εξετάσεων.
    4. δ)  άριστη κατάρτιση στα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ), καθώς και τα Διεθνή Ελεγκτικά Πρότυπα (ΔΕΠ),
    5. ε)  εμπειρία σε ελέγχους εισηγμένων εταιριών, συμμετοχή σε ελέγχους ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων, άριστηγνώσημηχανογραφικώνεφαρμογώνγραφείου, άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας

Υποβολή αιτήσεων
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση υποψηφιότητας μόνο ταχυδρομικώς ή ιδιοχείρως στην ταχυδρομική διεύθυνση:
Επιτροπή Λογιστικής Τυποποίησης & Ελέγχων
Βουλής 7 , 5ος όροφος, Τ.Κ.105 62 ΑΘΗΝΑ

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων λήγει στις 26 Μαρτίου 2013.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close