Technical Support Front Desk Engineer για Μερική Απασχόληση – Κωδικός TSE2L 01-13
Αρμοδιότητες:
Ο κάτοχος της θέσης ασχολείται με την Τεχνική Υποστήριξη Οικιακών Πελατών για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της hellas online. Οι βασικές του αρμοδιότητες περιλαμβάνουν τη διαχείριση αιτημάτων/βλαβών πελατών, καθώς και το χειρισμό συστημάτων διαχείρισης κόμβων (DSLAM), με απώτερο στόχο την άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη και την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος.
Απαραίτητα Προσόντα:
Προϋπηρεσία ενός έτους σε αντίστοιχη θέση ή σε θέση Field Service σε Τηλεπικοινωνιακό Πάροχο.
Πτυχίο Ι.Ε.Κ. ή απολυτήριο Τεχνικού Λυκείου (με κατεύθυνση στην πληροφορική, τηλεπληροφορική, τηλεπικοινωνίες).
Άριστη γνώση αστικών τηλεφωνικών δικτύων.
Άριστη γνώση τηλεπικοινωνιακών δικτύων.
Άριστη γνώση τεχνολογίας ADSL και εμπειρία στη διαχείριση DSLAM.
Άριστη γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows και εφαρμογών MS Office.
Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά).
Πολύ καλή προφορική και γραπτή επικοινωνία.
Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες.
Επιθυμητά Προσόντα:
Πτυχίο A.E.I. ή Α.Τ.Ε.Ι. (με κατεύθυνση στην πληροφορική, τηλεπληροφορική, τηλεπικοινωνίες).
Γνώσεις POTS, VoIP, IPTV, Video On Demand.
Παροχές:
Επιπρόσθετες αμοιβές, βάση επίτευξης μηνιαίων στόχων.
Επιπρόσθετο ομαδικό ιατροφαρμακευτικό πρόγραμμα.
Συνεχής εκπαίδευση σε νέες τεχνολογίες.
Προοπτικές εξέλιξης σε μια αγορά γεμάτη προκλήσεις.
Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.
Παρακαλούμε προωθήστε το βιογραφικό σας αναγράφοντας τον κωδικό της αγγελίας στο: jobs@hol.gr