Πελατοκεντρική Προσέγγιση Πωλήσεων σε Περίοδο Κρίσης

Σκοπός Σεμιναρίου
Ανάπτυξη ή Επιβίωση? Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε με ιδανικό τρόπο την δεδομένη χρονική και οικονομική συγκυρία, για να εδραιωθείτε στην αγορά και να αποκτήσετε μεγαλύτερο μερίδιο της. Μέσα σε περιόδους κρίσης δίνεται η μεγάλη ευκαιρία για να βελτιώσετε την προσέγγιση σας με υποψήφιους πελάτες και να αναπτύξετε σημαντικά τις πωλήσεις

Θεματολόγιο
– ο σύγχρονος ρόλος του Πωλητή ως Συμβούλου Αγορών σε περιόδους ύφεσης
ξεκαθαρίστε το πελατολόγιο σας
τα στάδια πωλήσεων πελατοκεντρικής προσέγγισης (Προετοιμασία, Επίσκεψη, Διαδικασία Πώλησης, Κλείσιμο)
πως θα διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας
βοηθήστε τον πελάτη σας να αγοράσει αυτό που του προτείνετε!
– Πως θα μιλήσετε στους Πελάτες σας για Οφέλη και όχι για Χαρακτηριστικά!
Γιατί οι περισσότεροι πωλητές δεν αγγίζουν την καρδιά του πελάτη?
τι λεξιλόγιο μπορείτε να χρησιμοποιείτε και τι πρέπει να αποφεύγετε στην επικοινωνία σας
-πως θα ξεχωρίσετε τον Πελάτη (client) από τον Καταναλωτή (consumer) και τι μηνύματα πρέπει να περάσετε στον κάθε έναν
– Αντίρρηση! η χρυσή ευκαιρία για πώληση! πως θα την διαχειριστείτε.
οι μεγάλοι σας εχθροί: τιμή , ανταγωνισμός , δύσκολοι καιροί , θα το σκεφτώ , θα δω και αλλού , όλα τα ίδια είναι
-η δύναμη των ερωτήσεων και η ενεργητική ακρόαση. Διαβάστε τι σημαίνει πραγματικά η κάθε αντίρρηση
-η διερεύνηση των πραγματικών αναγκών και η λίστα των επιχειρημάτων σας
–  Εισπράξεις οφειλών από τους πωλητές
έξυπνες τεχνικές για να εισπράξετε τα χρήματα που σας οφείλουν
– Η εξυπηρέτηση μετά την πώληση (after sales support). Αυξήστε εύκολα την πελατειακή σας βάση
συμβουλές για να μείνετε για πάντα στην μνήμη του πελάτη σας και να πάρετε συμπληρωματικές και νέες πωλήσεις, ενώ ταυτόχρονα θα μειώσετε τα κόστη διαφήμισης για να βρείτε νέους!
Σε ποιους απευθύνεται
σε στελέχη πωλήσεων (πωλητές, επιθεωρητές, προισταμένους πωλήσεων) που αναζητούν τρόπους και τεχνικές να επαναπροσεγγίσουν αποτελεσματικά το πελατολόγιο τους και να αναπτύξουν τις πωλήσεις τους. Όταν αλλάζουν οι συνθήκες και οι συμπεριφορές, πρέπει να αλλάζουν μαζί και οι τεχνικές!

Οφέλη από τη συμμετοχή σας
–    βελτιώνετε την προσέγγιση σας με το υπάρχον και νέο πελατολόγιο σας
–    εξοπλίζεστε με σύγχρονες τεχνικές που λαμβάνουν υπόψιν τις νέες συνθήκες της αγοράς
–    εξοπλίζεστε με πρακτικές τεχνικές πωλήσεων που θα σας βοηθήσουν ουσιαστικά να διαχειριστείτε τις απαιτήσεις του πελάτη
–    βελτιώνετε την αποτελεσματικότητα σας στην διαχείριση υπολοίπων πελατών που αποτελούν και την σημαντικότερη αιτία προβληματικής λειτουργίας πολλών εταιρειών σήμερα

Πληροφορίες:
Διάρκεια σεμιναρίου: 7 ώρες

Διεξαγωγή: 5/12/2012  Πάφος, Κύπρος
(Τετάρτη 09.00 – 16.00)
Τόπος: κεντρικό ξενοδοχείο,Πάφος, Κύπρος
Δηλώσεις συμμετοχής: icstraining@cablenet.com.cy

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close