Στρατηγική Πωλήσεων σε Περίοδο Κρίσης

Σκοπός Σεμιναρίου
Η αποτελεσματική οργάνωση των πωλητών σας, η καλύτερη αξιολόγηση των πιθανών πελατών τους και η άριστη κατανομή του χρόνου τους, πριν και κατά την διάρκεια της επαφής τους με τον πελάτη, μπορούν να συμβάλλουν αποφασιστικά στην επίτευξη των εταιρικών στόχων αλλά και της δικής τους αυτοπαρακίνησης και αποτελεσματικότητας, χωρίς συνεχή καθοδήγηση, με σκοπό την καλύτερη κατανομή των διαθέσιμων πόρων στις σημερινές συνθήκες ύφεσης
Θεματολόγιο
-ανάλυση και κατάταξη του πελατολογίου σας
-οργάνωση ετησίου, μηνιαίου και εβδομαδιαίου προγράμματος επισκέψεων σε υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες
– προγραμματισμός επίσκεψης και στοχοθέτηση ανά πελάτη. Τι αναμένω από την επίσκεψη μου, πότε και πως πρέπει να κλείσω την πώληση
-η δημιουργία του κατάλληλου σχήματος παρουσίασης που θα προσελκύσει τον πελάτη για δράση. Σταματήστε να αυτοσχεδιάζετε!
– το υλικό που πρέπει να έχετε μαζί σας και πως θα το αξιοποιήσετε καλύτερα
– επιλέξτε και παρουσιάστε τα οφέλη που θα αποκομίσει ο πελάτης από την χρήση των προϊόντων/υπηρεσιών σας, στις σημερινές συνθήκες ύφεσης
– η καταγραφή των απαραίτητων πληροφοριών που θα υποστηρίξουν τον σχεδιασμό και επιχειρηματολογία της νέας επίσκεψης σας στον ίδιο πελάτη, με σκοπό το κλείσιμο της πώλησης
– οι νέες καταναλωτικές συνήθειες: πως θα γίνει προιόν/ υπηρεσία σας, απαραίτητο στον πελάτη και όχι είδος πολυτελείας!
Σε ποιους απευθύνεται
σε όλους τους πωλητές (προιόντων ή υπηρεσιών) που επιθυμούν να βελτιώσουν τις οργανωτικές ικανότητες τους και σε προισταμένους που επιθυμούν να αναπτύξουν νέες και αποτελεσματικές τεχνικές διοίκησης και υποστήριξης αποτελεσματικών πωλήσεων στις νέες συνθήκες

Οφέλη από τη συμμετοχή σας
–    οργανώνετε καλύτερα την συχνότητα και ποιότητα των επισκέψεων σας στους πελάτες στόχους
–    βελτιώνετε την αποτελεσματικότητα σας ανά επίσκεψη
–    αξιοποιείτε καλύτερα τον διαθέσιμο χρόνο κάθε επίσκεψης
–    εστιάζετε στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε πελάτη σας και δεν κάνετε πανομοιότυπες επισκέψεις χωρίς ουσιαστικό στόχο
–    διαχειρίζεστε καλύτερα τον ανταγωνισμό σας και βελτιώνετε το μερίδιο αγοράς

Πληροφορίες:
Διάρκεια σεμιναρίου: 6 ώρες
(Σάββατο 14.00 – 19.00)
Τόπος: κεντρικό ξενοδοχείο, Θεσσαλονίκη
Αξία συμμετοχής: 120 ευρώ

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close