Διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοίνωσε τα ονόματα των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που διορίζονται σε θέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2012-2013.

Οι διορισμοί ανά κλάδο και κατηγορία διορισμών έχουν ως εξής:

Α. Από τον πίνακα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ (60%):
• 3 εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ02-Φιλολόγων
• 14 εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ03-Μαθηματικών
• 9 εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ04.01-Φυσικών
• 4 εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ04.02 Χημικών
• 2 εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ04.04-Βιολόγων
• 2 εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ04.05-Γεωλόγων
• 1 εκπαιδευτικός, κλάδου ΠΕ10-Κοινωνιολόγων
• 4 εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ12.05 Ηλεκτρολόγων
• 3 εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ12.06- Ηλεκτρονικών –Φυσ. Ραδιοηλεκτρολόγων

Β.  Κατόπιν ανακατανομής και ανακαθορισμού των θέσεων για διορισμό εκπαιδευτικών, με σχετικές υπουργικές αποφάσεις, επειδή δεν καλύφθηκαν στο σύνολό τους, μετά τους τελευταίους διορισμούς,
i.  Από τον πίνακα του 24/μήνου:
• 3 εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ04.01-Φυσικών
ii. Από τις ειδικές κατηγορίες:
• 3 εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ03-Μαθηματικών (2 από τον πίνακα Α και 1 από τον πίνακα Γ)

Με νεότερη ανακοίνωση θα ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι για τις ημερομηνίες κατά τις οποίες οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, στις οποίες διορίζονται, για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας.

Επισημαίνεται ότι δεν καλύφθηκαν μια (1) θέση κλάδου ΠΕ04.02 Χημικών και δύο (2) θέσεις κλάδου ΠΕ12.04 Μηχανολόγων, επειδή δεν εκδηλώθηκε σχετικό ενδιαφέρον από τους υποψηφίους του πίνακα επιτυχόντων,  και, για την πλήρωσή τους, έχει ζητηθεί από το ΑΣΕΠ να διατεθούν οι επόμενοι εγγεγραμμένοι, κατά φθίνουσα σειρά, στον οικείο πίνακα.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close