Ποιοτική Τηλεφωνική Επικοινωνία

Περιγραφή: Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο, στελέχη επιχειρήσεων κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία με πελάτες, συνεργάτες και προμηθευτές να διαπράττουν σημαντικά επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικής διάθεσης στον συνομιλητή και εικόνας μετριότητας για την ποιότητα της εταιρίας. Με δεδομένο ότι το σύνολο σχεδόν των επαγγελματικών επαφών ξεκινά ή συμπληρώνεται με τηλεφωνική επικοινωνία είναι πολύ σημαντική η ανάπτυξη δεξιοτήτων αποτελεσματικής επικοινωνίας στα στελέχη όλων των βαθμίδων της επιχείρησης, ιδιαιτέρα σε πωλητές, γραμματείς, στελέχη του customer service και των προμηθειών.

Ενότητες Σεμιναρίου
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Αρχές της Επικοινωνίας
Ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και διαπροσωπικής επικοινωνίας
Απαιτούμενες δεξιότητες και προσόντα
Οι συντελεστές της τηλεφωνικής αλληλοκατανόησης
Β. ΑΝΟΙΓΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Η επιλογή του κατάλληλου χαιρετισμού – αυτοπαρουσίαση
Ο τόνος της φωνής και πως εκλαμβάνεται από τον συνομιλητή
Η σημασία της πρώτης θετικής εντύπωσης και πως αυτή επιτυγχάνεται
Το χαμόγελο στο τηλέφωνο και οι επιπτώσεις του
Γ . ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ
Ο τρόπος παρουσίασης του θέματος
Η προσεκτική ακρόαση
Δ. ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Καλές πρακτικές για το κλείσιμο
Η επίτευξη δέσμευσης από την άλλη πλευρά
Ο ενδεδειγμένος τρόπος κλεισίματος, επίλογος και χαιρετισμός
Ε. ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Τύποι συνομιλητών και τρόποι διαχείρισης
Η διαχείριση των παύσεων
Πώς αντιμετωπίζεται η φλυαρία
Στόχοι επιτυχημένων τηλεφωνικών επαφών
Follow up για δεσμεύσεις που δόθηκαν
Η σημασία του να μην κάνετε υποθέσεις και να μη διακόπτετε
Η σημασία της ειλικρίνειας στην επικοινωνία
Η αξία της γνώσης του θέματος
Στοιχεία που αναδεικνύουν την αξία για τον συνομιλητή σας
Απαγορευμένες φράσεις στην επικοινωνία
Πληροφορίες Συμμετοχής:

Παροχές
– Το βιβλίο του εισηγητή «Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη»
– Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
– Δωρεάν on line συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα του σεμιναρίου για ένα έτος, μέσω της ιστοσελίδας μας

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ – 0,45%

Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 210/6216997-8
Στοιχεία Διεξαγωγής
Έναρξη: 08/11/2012
Λήξη: 08/11/2012
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Ξενοδοχείο Divani Caravel, Βασιλέως Αλεξάνδρου 2

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close