Εξ Αποστάσεως Σεμινάριο: «Η Επαγγελματίας (Executive Assistant) Γραμματεύς» από το Παν. Πειραιά

Η θέση της γραμματέως – Personal ή Administrative Assistant στο οργανόγραμμα της επιχείρησης συνήθως βρίσκεται παραπλεύρως της θέσης του προϊσταμένου της. Η γραμματεύς στον 21ο αιώνα δεν ασκεί μόνο καθήκοντα απλής δακτυλογραφίας, αρχειοθέτησης και διεκπεραίωσης κάποιων βασικών στοιχείων ή εγγράφων για λογαριασμό του προϊσταμένου της ή των διευθυντών στους οποίους αναφέρεται. Αντίθετα, χειρίζεται περισσότερα και πολύ πιο υπεύθυνα θέματα και καλύπτει πολλούς τομείς στο χώρο της εργασίας. Σκοπός του προγράμματος είναι να καταδείξει πως μπορούν οι επιχειρήσεις ή οι οργανισμοί να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις διοικητικές και τις οργανωτικές ικανότητες των γραμματέων τους τις οποίες είχαν αγνοήσει στο παρελθόν. Σήμερα, οι γραμματείς έχουν πολλές γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες και συμπεριφορές σε σχέση με το παρελθόν.

Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο;

Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται:

  • Στις Executive Assistants
  • Στις Executive Secretaries και
  • Στις Administrative assistants.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ/ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ

Με την παρακολούθηση του προγράμματος αυτού οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν να βάζουν και να επιτυγχάνουν τους προσωπικούς τους στόχους σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Θα αναπτύξουν σε σημαντικό βαθμό τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες και θα βελτιώσουν τις διαπραγματευτικές τους δεξιότητες ώστε να καταλήγουν σε win-win καταστάσεις.

Επίσης, θα αντιληφθούν την σημασία της κοινωνικής υπευθυνότητας και της ηθικής έναντι του εαυτού τους και των άλλων. Θα είναι σε θέση να ενταχθούν σε ομάδες ώστε να αναπτυχθεί η ομαδική εργασία και η συνεργασία στον εργασιακό τους χώρο. Θα κατανοήσουν τη σημασία της ευελιξίας, της αιτιολόγησης των ενεργειών τους και θα αξιοποιήσουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό την κριτική τους σκέψη και τις δεξιότητες της επίλυσης προβλημάτων και της λήψης των αποφάσεων. Η αναλυτική τους σκέψη καθώς και η δημιουργικότητά τους αναμένεται να βελτιωθούν σημαντικά.

Τέλος, θα βελτιώσουν τη μνήμη τους, θα προσέρχονται οργανωμένοι από κάθε άποψη στις συσκέψεις που θα καλούνται να συμμετέχουν, θα κάνουν καλή διαχείριση του χρόνου τους, θα μάθουν να συνεργάζονται με το εργασιακό άγχος και το σημαντικότερο: θα κτίσουν την αυτοεκτίμησή τους και την αυτοπεποίθησή τους.

Πληροφορίες εδω

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close