Ανάπτυξη νέων προϊόντων

Τρόπος Παρακολούθησης Σεμιναρίου:
Α) Σε αίθουσα διδασκαλίας
B) Online μέσω Internet με εικόνα και ήχο ζωντανά από την αίθουσα διδασκαλίας

Σε ποιους απευθύνεται:
Πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε δημιουργικούς ανθρώπους όπως για παράδειγμα:
– σε Νέους επαγγελματίες ή ανθρώπους που σκέφτονται να ξεκινήσουν δική τους επιχείρηση – είτε έχουν αποφασίσει τι προϊόντα/ υπηρεσίες θα παρέχουν, είτε όχι – και θέλουν να ξεχωρίζουν στην αγορά για την καινοτομία τους, ώστε η προσπάθειά τους να έχει διάρκεια και αξία.
– σε Μηχανικούς που δεν έχουν γνώσεις μάρκετινγκ, αλλά θέλουν να ασχοληθούν με το σχεδιασμό και την κατασκευή επιτυχημένων στην αγορά προϊόντων.
– σε Μαρκετίστες ή γενικότερα Στελέχη Διοίκησης που θέλουν να μάθουν και να εξασκηθούν στο μετασχηματισμό μιας ιδέας (concept) σε πραγματικό προϊόν, σειρά προϊόντων ή υπηρεσιών που ενσωματώνουν τις ανάγκες της αγοράς σε βάθος χρόνου, βάσει μιας καλά δομημένης μεθοδολογίας.

Σκοπός:
Η ανάπτυξη νέων προϊόντων απαιτεί δημιουργικότητα – δηλαδή ιδέες για νέα προϊόντα – και καινοτομία, δηλαδή τη διαδικασία του να δώσεις αξία σε αυτές τις ιδέες. Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα επικεντρώνεται στο μετασχηματισμό μιας ιδέας σε κάτι που να έχει αξία, με λίγα λόγια στο μετασχηματισμό της γνώσης σε χρήμα. Δεν αρκεί η ικανοποίηση του πελάτη, πρέπει να φτάσουμε στο επόμενο επίπεδο του εντυπωσιασμού του. Αυτό συχνά συμβαίνει με προϊόντα που ικανοποιούν μια ανάγκη που ο πελάτης δεν ήξερε καν ότι είχε.

Με τις γνώσεις που θα αποκομίσετε σε αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, θα χρειάζεστε μόνο πάθος και όρεξη για δουλειά ώστε να βγάλετε ένα πετυχημένο προϊόν στην αγορά.

Περιγραφή:     

Τα βασικά στην Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων

Εισαγωγή: Διερεύνηση ευκαιριών, Ανάπτυξη & εισαγωγή του προϊόντος στην αγορά, απαιτήσεις οργάνωσης.
Τι και γιατί στην Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων: Mεγέθυνση επιχείρησης: επέκταση αγοράς, εξαγορά ή καινοτομία, η σημασία των νέων προϊόντων στα αναπτυξιακά σχέδια, ο ρόλος της ανάπτυξης νέων προϊόντων στην επιχείρηση, τύποι νέων προϊόντων.
Στρατηγική προϊόντος : Kατανόηση της αγοράς, ευκαιρίες στις υφιστάμενες γραμμές προϊόντων, κατασκευή του μοντέλου κερδοφορίας, αντιστοίχιση των νέων γραμμών προϊόντων με τη μάρκα.

Αναζητώντας ευκαιρίες για Νέα Προϊόντα
Τι θέλουν πραγματικά οι πελάτες : Eυκαιρίες για επαφές, επισκέψεις σε πελάτες, οργάνωση πληροφοριών, καταγραφή απαιτήσεων πελατών, ποσοτικοποίηση αποτελεσμάτων.
Μετατρέποντας την επιχείρηση σε ένα εργοστάσιο ιδεών : Σχηματισμός δημιουργικών ομάδων, οργάνωση δημιουργικών συναντήσεων, μη συνηθισμένη σκέψη, έμπνευση λύσεων από τη γνώση του πελάτη, περισσότερες ιδέες για καινοτόμες συναντήσεις.
Επιλέγοντας κερδοφόρα προϊόντα : Διερεύνηση ιδεών και ανάπτυξη concepts, βελτίωση concepts με τη μέθοδο QFD.
Εκμετάλλευση της τεχνολογίας : Η ανάγκη για καταγραφή των δυνατοτήτων, σύνδεση τεχνολογικών δυνατοτήτων με προϊόντα και αγορές, ανάπτυξη ή ανεύρεση νέας τεχνολογίας.
Συγκέντρωση προσπαθειών για ανάπτυξη νέων προίόντων : Καθορισμός στόχων, συνεργάτες στην ανάπτυξη νέων προίόντων, διοίκηση επιχείρησης για την επίτευξη στόχων ανάπτυξης νέων προϊόντων, σύνδεση προσπαθειών με ένα εσωτερικό σχέδιο επικοινωνίας.

Η Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων
Η διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων : Σύνδεση έρευνας με ανάπτυξη, Φάσεις ανάπτυξης (1-2-3-4), ρύθμιση της διαδικασίας στις ανάγκες της επιχείρησης, σύνδεση επιχειρησιακών λειτουργιών με τη διαδικασία, σύνδεση με τη διοίκηση, διαχείριση κινδύνων στην Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων, ISO 9001 και ανάπτυξη προϊόντων, ενσωμάτωση περιβαλλοντικών θεμάτων στην Ανάπτυξη προϊόντων.
Οργάνωση της ομάδας Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων : «Απογείωση» ομάδας, ηγεσία διατμηματικών ομάδων, ανάθεση ρόλων και υπευθυνοτήτων στα μέλη της ομάδας.
Διαχείρηση πόρων για την Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων : Συμπλήρωση κι εξισσορόπηση χαρτοφυλακίου, κατανομή πόρων σε έργα ανάπτυξης νέων προϊόντων, συρίκνωση χρόνου, η αρχή του «μηδέν άχρηστα».
Παρακολούθηση έργων : Ο σκοπός και οι κανόνες των ανασκοπήσεων, πότε και πώς να λες όχι, πως δουλεύουν σωστά οι συναντήσεις, Στρατηγική και Χρηματοοικονομικά: συγγραφή Business case.
Επιτυχημένη είσοδος στην αγορά : Προετοιμασία για επιτυχία: πρέπει να ξεκινήσεις εγκαίρως, σχεδιάζοντας την είσοδο, διπλός έλεγχος λεπτομερειών, αξιολόγηση μετά την είσοδο.

Νέες προκλήσεις στην Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων
Ανάπτυξη προϊόντων στην ψηφιακή εποχή
Διεθνείς αγορές
Επιλογή συνεργατών στην Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων

Ιδέες για καλύτερη Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων
Ιδέες για καλύτερο έλεγχο & δοκιμή προϊόντων
Ιδέες για τη διαχείριση των καινοτομικών προσπαθειών
Πληροφορίες Συμμετοχής:

Τα Μικτά εκπαιδευτικά προγράμματα είναι ένας συνδυασμός σύγχρονης κι ασύγχρονης εκπαίδευσης. Η σύγχρονη εκπαίδευση γίνεται σε αίθουσα και ταυτόχρονα μεταδίδεται live σε ειδικό stream server. Σε κάθε τμήμα συμμετέχουν 12 άτομα στην αίθουσα +12 άτομα στην ηλεκτρονική τάξη, όλα βάσει σειράς προτεραιότητας.  Οι παραπάνω ημερομηνίες αφορούν την έναρξη των τμημάτων. Οι εγγραφές πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο δέκα (10) ημέρες πριν την έναρξη.

Στοιχεία Διεξαγωγής
Έναρξη: 10/11/2012

Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διάρκεια: 25 ώρες σε αίθουσα + 55 ώρες εργαστήρια στο distance-learning.gr
Έναρξη: 01/12/2012

Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διάρκεια: 25 ώρες σε αίθουσα + 55 ώρες εργαστήρια στο distance-learning.gr

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close