38 διοικητικοί υπάλληλοι στο ΑΣΕΠ για τον γραπτό διαγωνισμό του 2022

Τριάντα οκτώ νέους πτυχιούχους προσλαμβάνει το ΑΣΕΠ, με προκήρυξη που απέστειλε στο Εθνικό Τυπογραφείο, προκειμένου να ενισχυθεί με μόνιμο προσωπικό εν όψει του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού που θα οργανώσει το 2022. Συγκεκριμένα, απεστάλη στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση η 2Κ/2021 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ, που αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας 38 θέσεων τακτικού προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες: Νομικών, διοικητικών και πτυχιούχων Πληροφορικής.

O γραπτός πανελλήνιος διαγωνισμός γνώσεων και δεξιοτήτων με ηλεκτρονικά μέσα και σε συνεργασία του ΑΣΕΠ με το υπουργείο Παιδείας και  Θρησκευμάτων, αλλά και το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα είναι ενιαίος για όλους τους υποψήφιους, υποχρεωτικός και θα διεξάγεται μία φορά ανά δύο χρόνια, σε δύο φάσεις (με διαφορά λίγων ημερών) ανάλογα με το μέγεθος των συμμετοχών.

Θα προσληφθούν: ΠΕ Διοικητικου- Οικονομικού 24, ΠΕ Πληροφορικής 5, ΤΕ Διοικητικού -Λογιστικού 2, ΤΕ Πληροφορικής 4, ΔΕ Προγραμματιστών Η/Υ 2 και ΔΕ Χειριστών Η/Υ 1.  Για τις θέσεις ΔΕ γίνονται δεκτά τα εξής διπλώματα: Δίπλωμα Επαγγελματικής Κατάρτισης Ι.Ε.Κ. οποιασδήποτε ειδικότητας του τομέα Πληροφορικής ή Πτυχίο Α’ ή Β’ κύκλου Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου: (i) οποιασδήποτε ειδικότητας του τομέα Πληροφορικής-Δικτύων Η/Υ ή (ii) ειδικότητας Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων ή Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων και Δικτύων του Ηλεκτρονικού Τομέα ή Απολυτήριος τίτλος: (I) κλάδου Πληροφορικής Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου, ή (ii) τμήματος Προγραμματιστών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου ή (iii) ειδικότητας Υπαλλήλων Χειριστών Η/Υ Τεχνικής Επαγγελματικής Σχολής ή άλλος ισότιμος και αντίστοιχος τίτλος σχολικής μονάδας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ημεδαπής ή αλλοδαπής.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close