15 διοικητικοί στο ΤΕΙ Πειραιά

Η Επιτροπή Ερευνών (Ε.Ε.) του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΤΕΙ) Πειραιά, προκειμένου να υλοποιήσει την Πράξη «Ανάπτυξη Οδικού χάρτη για την αναβάθμιση της λειτουργίας των Διοικητικών Υπηρεσιών του ΤΕΙ Πειραιά» (MIS: 375579), η οποία υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος: «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007-2013» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από
εθνικούς πόρους, με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον Γραμματέα του ΤΕΙ Πειραιά κ. Παπαδόπουλο Γεώργιο ανακοινώνει ότι θα προβεί στην πρόσληψη δεκαπέντε (15) ατόμων με συμβάσεις πρόσθετης απασχόλησης, τα οποία θα αποτελέσουν μέλη της ομάδας εργασίας για την υλοποίηση της προαναφερθείσας πράξης, για χρονικό διάστημα δύο (2) μηνών, σύμφωνα με την υπ΄αριθμ.: 10/27.08.2012 Πράξη της Επιτροπής Ερευνών.
ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΣΗΣ: ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ (15) ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
Σκοπός των θέσεων αυτών είναι η υποστήριξη του έργου με τίτλο: «Οδικός χάρτης για την αναβάθμιση της λειτουργίας των διοικητικών υπηρεσιών του ΤΕΙ Πειραιά».
Η επιλογή των διοικητικών στελεχών θα πραγματοποιηθεί βάσει της τεχνογνωσίας τους και της προηγούμενης εμπειρίας τους στην υλοποίηση αντιστοίχων δράσεων. Η συμμετοχή των στελεχών θα γίνει μετά από άδεια του αρμόδιου συλλογικού οργάνου. Η επιλογή των διοικητικών στελεχών του ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για συμμετοχή στο συγκεκριμένο έργο θα γίνει από το Συμβούλιο του ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ, σύμφωνα με συγκεκριμένα κριτήρια όπως η προϋπηρεσία τους, η συσχέτιση της εργασίας τους και του αντικειμένου τους με το προς υλοποίηση έργο, η εμπειρία τους σε συναφή έργα, η προϋπηρεσία τους σε θέσεις ευθύνης καθώς και η εμπειρία τους από την εφαρμογή των διαδικασιών λειτουργίας των ΑΕΙ. Η συμμετοχή τους θα είναι εκτός του ωραρίου εργασίας και με αντικείμενο που δεν καλύπτεται από την καθημερινή τους εργασία. Τα στελέχη που θα επιλεγούν θα συνάψουν σύμβαση με το ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ_Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας.

Η αμοιβή τους θα υπολογιστεί βάσει των διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας και των ν. 3205/2003, ν.3833/2010, ν.3845/2010, καθώς και της ΥΠΑΣΥΔ ως ισχύει, και ανά μήνα απασχόλησης δε θα δύνανται να αμειφθούν με ποσό μεγαλύτερο των μεικτών τους αποδοχών.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:
1. Διοικητικό στέλεχος του ΤΕΙ Πειραιά [Μόνιμος υπάλληλος ή Αορίστου Χρόνου Ιδιωτικού Δικαίου (ΙΔΑΧ)] κάτοχος πτυχίου Α.Ε.Ι. (Πανεπιστήμια και ΤΕΙ). Η χρονική διάρκεια μερικής απασχόλησης είναι δύο (2) μήνες.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλλουν μαζί με την αίτησή τους, τα εξής δικαιολογητικά:
· Βιογραφικό Σημείωμα (στο οποίο θα αναφέρονται: προϋπηρεσία, συσχέτιση εργασίας και αντικειμένου με το προς υλοποίηση έργο, εμπειρία σε συναφή έργα, προϋπηρεσία σε θέσεις ευθύνης και εμπειρία από την εφαρμογή των διαδικασιών λειτουργίας των ΑΕΙ)
· Φωτοτυπία δύο (2) όψεων δελτίου αστυνομικής ταυτότητας
· Υπεύθυνη δήλωση ότι τα στοιχεία που αναφέρονται στο βιογραφικό σημείωμα είναι αληθή και προκύπτουν από τον υπηρεσιακό φάκελο του ενδιαφερομένου.

Τα επικαλούμενα προσόντα και η εμπειρία των υποψηφίων θα αξιολογηθούν με βάση τα υποβληθέντα σχετικά δικαιολογητικά από το Συμβούλιο του ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ.
Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν το φάκελο με τα δικαιολογητικά τους το αργότερο μέχρι 26-09-2012 από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 10:00-13:00, στη Μονάδα Προμηθειών του Τμήματος Ερευνητικών Προγραμμάτων του Τ.Ε.Ι. Πειραιά (Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας).
Αιτήσεις που κατατίθενται μετά την παραπάνω ημερομηνία και ώρα 13:00 θεωρούνται εκπρόθεσμες, δεν αξιολογούνται, απορρίπτονται ως απαράδεκτες και επιστρέφονται.
Πληροφορίες θα παρέχονται στο τηλέφωνο 210-5381346 από την κα. Π. Σπυριούνη.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close