Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ

Διευκρινίσεις για την εξυπηρέτηση των πολιτών παρέχει ο Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ). Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το ωράριο εξυπηρέτησης των συναλλασσομένων από τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ είναι από τις 08:00 έως τις 14:00.

Ωστόσο, για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών, από τη Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020, διαχωρίζεται το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού σε ωράριο με ραντεβού και ωράριο με σειρά προτεραιότητας, ως εξής:

α) Εξυπηρέτηση, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού ή κατόπιν αποστολής μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 8.00 έως τις 10.00. Για τον καλύτερο προγραμματισμό, η μέση διάρκεια του ραντεβού υπολογίζεται στα 6 λεπτά ανά θέση εξυπηρέτησης.

β) Εξυπηρέτηση με σειρά προτεραιότητας, κατόπιν προσέλευσης χωρίς ραντεβού, Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή από τις 8.00 έως τις 14.00, Τρίτη και Πέμπτη από τις 10.00 έως τις 14.00.

Σημειώνεται ότι, εφόσον τα αιτούμενα εβδομαδιαίως ραντεβού ξεπερνούν τα 24 ανά θέση εξυπηρέτησης, μπορεί να δεσμεύεται έως ένα επιπλέον δίωρο κάθε Τετάρτη από τις 8.00 έως τις 10.00 για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων με ραντεβού.

Σε περίπτωση που, κατά τις ημέρες που εξυπηρετείται το κοινό με ραντεβού, ολοκληρωθούν τα προγραμματισμένα, πριν από τις 10.00, θα ξεκινά νωρίτερα η εξυπηρέτηση του κοινού με σειρά προτεραιότητας.

Όσον αφορά στα μέτρα που κοινοποιήθηκαν με το υπ’ αριθμ. 118461/12/06/2020 έγγραφο (μέτρα προστασίας), αυτά εξακολουθούν να ισχύουν, ως έχουν.

ΠΗΓΗ: ΑΜΠΕ

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close