ΠΡΟΣΟΧΗ! Η αγγελία αυτή είναι παλαιότερη των δύο μηνών και ενδέχεται να μην ισχύει.

Προσλήψεις στην Οργάνωση ΑΡΣΙΣ

Θέση Φροντιστή στην Αθήνα

Η ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων αναζητά έναν (1) Φροντιστή (Αθήνα) στο πλαίσιο του προγράμματος «PROVISION OF ACCOMMODATION AND SERVICES TO REFUGEES AND ASYLUM SEEKERS IN GREECE»το οποίο χρηματοδοτείται από την Ύπατη Αρμοστεία του Ο.Η.Ε. για τους Πρόσφυγες (UNHCR).

Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να αποστείλουν μέσω email στο hr.arsis@gmail.com Βιογραφικό Σημείωμα και Επιστολή Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος έως τις 28/03/2019.

  • Η ΑΡΣΙΣ εξετάζει κάθε αίτηση με βάση τα προσόντα που ζητούνται για κάθε θέση και με βάση την αρχή των ίσων ευκαιριών.
  • Κατά την εξέταση των βιογραφικών θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Πληροφορίες: Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού

Τηλ. Επικοινωνίας: 210 88 25 987

Κατεβάστε την προκήρυξη εδώ.

Θέση Συντονιστή Πεδίου για την παροχή υπηρεσιών φροντίδας ασυνόδευτων ανήλικων στη Δράμα

Η Κοινωνική Οργάνωση ΑΡΣΙΣ ενδιαφέρεται για την πρόσληψη συνεργάτη πλήρους απασχόλησης για την κάλυψη θέσης Συντονιστής Πεδίου για την παροχή υπηρεσιών φροντίδας ασυνόδευτων ανήλικων στη Δράμα.

Θέση Συντονιστή Πλήρους απασχόλησης

Απαραίτητα προσόντα:

  • Τίτλος σπουδών Πτυχίου Κοινωνικής Εργασίας ΠΕ ή ΤΕ, Ψυχολογίας ή Διοίκησης Επιχειρήσεων κλπ.
  • Άδεια άσκησης επαγγέλματος, όπου απαιτείται
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας,
  • Προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία 3 ετών σε συναφές αντικείμενο (σε δομή φιλοξενίας ασυνόδευτων παιδιών ή σε συντονισμό προγράμματος)
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ

Επιθυμητά προσόντα:

  • Άδεια οδήγησης ΙΧ αυτοκινήτου
  • Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας (προτιμητέα γνώση γαλλικών ή γερμανικών).
  • Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών αντίστοιχου κλάδου με το αντικείμενο της Θέσης

Συνεκτιμημένα προσόντα:

  • Προηγούμενη απασχόληση στο μεταναστευτικό / προσφυγικό και εμπειρία με ευάλωτες ομάδες ή/και έφηβους.
  • Εθελοντική εργασία.

Απαραίτητες δεξιότητες που θα κριθούν στη συνέντευξη:

  • Εμπειρία στην επικοινωνία και διαμεσολάβηση με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς σε υπηρεσίες προς ευπαθείς κοινωνικές ομάδες γενικότερα ή των παιδιών ειδικότερα,
  • Δεξιότητες συνεργασίας στο πλαίσιο λειτουργίας της ομάδας. Ικανότητα να εργάζεται υπό συνθήκες πίεσης και ανάληψης πρωτοβουλιών, ικανότητα οργάνωσης και εποπτείας, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων σε καθημερινές καταστάσεις κρίσης, εμπειρία στη διοργάνωση δράσεων εξωστρέφειας και στην επικοινωνία με δημόσιους και ιδιωτικούς τοπικούς φορείς,

Καθήκοντα:

Έχει τη διαχείριση και τον συντονισμό δράσεων που αφορούν τους φιλοξενούμενους, το προσωπικό και τις διαδικασίες λειτουργίας για τη διασφάλιση υψηλού επιπέδου ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

  • Παρέχει κατευθύνσεις στα μέλη του προσωπικού για την επιστημονική μεθοδολογία και δεοντολογία που ακολουθείται κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους.
  • Παρέχει ομαδική και ατομική εποπτεία, με βάση από κοινού αποφασιζόμενο πλαίσιο.
  • Φροντίζει για:
    • την τήρηση του Κανονισμού Λειτουργίας
    • τις αρχές και τα μέσα της παρέμβασης
    • την εφαρμογή των υπηρεσιών και των δράσεων ως περιγράφονται στον Κανονισμό Λειτουργίας
    • την υποστήριξη και εμψύχωση των στελεχών δίνοντας οδηγίες και πλαίσιο
  • Αναφέρεται στον Επιστημονικά Υπεύθυνο.
  • Εκπροσωπεί τη δομή σε συναντήσεις εργασίας, δημόσιες εκδηλώσεις, τον Τύπο.
  • Αναλαμβάνει τη διασύνδεση του οικονομικού αντικειμένου με το φυσικό.
  • Είναι υπεύθυνος/η για τη διοικητική οργάνωση, την οικονομική διαχείριση, την

σωστή τήρηση και ενημέρωση των φακέλων και αρχείων.

  • Έχει στην ευθύνη του/της την ικανοποίηση των υποχρεώσεων προς τους φορείς χρηματοδότησης με την έγκαιρη κατάθεση των εκθέσεων προόδου φυσικού αντικειμένου.
  • Συντονίζει τη διαδικασία της αξιολόγησης και επιμελείται την έκδοσή της.
  • Συνοδεύει τους φιλοξενούμενους εκτός δομής.
  • Έχει τη δυνατότητα να προσθέτει και να αφαιρέσει καθήκοντα σε κάθε ειδικότητα όταν και για όσο το κρίνει απαραίτητο.
  • Συμμετέχει και οργανώνει τις ομάδες προσωπικού, στις εποπτείες, και στις εκπαιδεύσεις που κρίνει απαραίτητες η Οργάνωση.

Οι ενδιαφερόμενες/οι καλούνται να αποστείλουν μέσω email στο hr.thessaloniki@arsis.gr  έως τις 29/3/2019 και ώρα 17:00, τα κάτωθι, με τίτλο «Προκήρυξη για την θέση Συντονιστή-Δράμα».

Θέση Υπευθύνου Οικονομικών για τη Δομή Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων στους Ταγαράδες

Η ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων προκηρύσσει 1 νέα θέση Υπευθύνου Οικονομικών για τη Δομή Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων στους Ταγαράδες.

Η διάρκεια πρόσληψης θα είναι για 2 μήνες, με πιθανότητα ανανέωσης.

Θέση Υπευθύνου Οικονομικών Πλήρους απασχόλησης

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ σπουδών οικονομικής κατεύθυνσης
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 έτους σε συναφές αντικείμενο (οικονομική διαχείριση, λογιστήριο)
  • Καλή γνώση αγγλικών
  • Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ (όλα τα εργαλεία του MS Office, χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου)

Επιθυμητά προσόντα:

  • Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών
  • Εμπειρία σε διαδικασίες προμηθειών
  • Γνώσεις κατάρτισης και τήρησης προϋπολογισμών
  • Βασικές γνώσεις Λογιστικής και Μισθοδοσίας

Συνεκτιμημένα προσόντα:

  • Εθελοντική εργασία

Απαραίτητες δεξιότητες που θα κριθούν κατά τη συνέντευξη:

  • Δεξιότητες συνεργασίας στο πλαίσιο λειτουργίας της ομάδας
  • Άριστες οργανωτικές ικανότητες
  • Ικανότητα λήψης αποφάσεων

Καθήκοντα:

  • Την παρακολούθηση του οικονομικού προϋπολογισμού του έργου και την καλή εκτέλεση αυτού.
  • Την επικοινωνία με το συντονιστή για τα ζητήματα που άπτονται του προϋπολογισμού.
  • Την συγκέντρωση και επεξεργασία των οικονομικών δεδομένων.
  • Τον έλεγχο της επιλεξιμότητας των δαπανών του έργου.
  • Την παρακολούθηση της απορρόφησης του προϋπολογισμού του έργου και την έγκαιρη και τεκμηριωμένη πρόταση τροποποίησης του.
  • Την ικανοποίηση των οικονομικών υποχρεώσεων του σχεδίου.
  • Τη μέριμνα για την έγκαιρη εξόφληση όλων των οφειλών του έργου προς προμηθευτές, συνεργάτες και προσωπικό.
  • Διεκπεραίωση των διοικητικών και οικονομικών υποθέσεων της δομής, ιδίως τήρηση του αρχείου με τις δαπάνες και έκδοση παραστατικών για  κάθε συναλλαγή μεταξύ της δομής και οποιουδήποτε φυσικού ή νομικού προσώπου.
  • Ανανέωση των προμηθειών της δομής σε αναλώσιμα και υλικά.
  • Συνεργασία με το λογιστήριο και συμβολή στη λογιστική παρακολούθηση του έργου.

Τόπος εργασίας: Γραφεία Θεσσαλονίκης

Ώρες απασχόλησης (εβδομαδιαίως): 40 ώρες

Οι ενδιαφερόμενες/οι καλούνται να αποστείλουν μέσω email στο arsis.staff@gmail.com έως τις 29/02/2019 στις 15:00, με τίτλο «Προκήρυξη για τη θέση Υπεύθυνου Οικονομικών», τα κάτωθι:

  1. Βιογραφικό Σημείωμα
  2. Επιστολή Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη συγκεκριμένη θέση (Βιογραφικά που θα αποσταλούν χωρίς επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος, δεν θα θεωρηθούν έγκυρα και δεν θα συμπεριληφθούν στην διαδικασία αξιολόγησης)

Αν κληθούν σε συνέντευξη, οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσκομίσουν προς επίδειξη τα κάτωθι:

  1. Φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας
  2. Φωτοαντίγραφο του τίτλου σπουδών
  3. Συστατικές επιστολές από προηγούμενους εργοδότες(εφόσον υπάρχουν)

Υποψήφιοι που θα κληθούν και θα προσέλθουν στη συνέντευξη, χωρίς τα παραπάνω έγγραφα, δεν θα συμπεριληφθούν στην τελική διαδικασία αξιολόγησης.

Η ΑΡΣΙΣ εξετάζει κάθε αίτηση με βάση τα προσόντα που ζητούνται για κάθε θέση, τα οποία αποτελούν και τα κριτήρια αξιολόγησης του δυνητικού προσωπικού, και με βάση την αρχή των ίσων ευκαιριών. Κατά την εξέταση των βιογραφικών θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Τα βιογραφικά θα αξιολογηθούν μέχρι τη 01/04/2019 και οι υποψήφιοι που θα περάσουν στη δεύτερη φάση αξιολόγησης (συνεντεύξεις), θα ειδοποιηθούν τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά στις 02/04/2019.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close