Σε μια νέα εποχή ή καλύτερα στον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας των καταστημάτων της, προκειμένου αυτά να προσεγγίσουν τη σύγχρονη πραγματικότητα προχωρά η ΔΕΗ.
Όπως ανακοίνωσε ο επικεφαλής της Επιχείρησης Μανώλης Παναγιωτάκης, έχει ξεκινήσει ήδη πρόγραμμα ηλεκτρονικών πληρωμών, με δυνατότητα μηνιαίας εξόφλησης που θα απεγκλωβίζει τους καταναλωτές από την υποχρέωση φυσικής παρουσίας στα καταστήματα.
Όπως είπε, ήδη υπάρχουν 800.000 ηλεκτρονικοί λογαριασμοί και στόχος είναι να αυξηθεί ο αριθμός τους στα 2 εκατ. μέχρι τέλος του χρόνου. «Πρόκειται για μια διαδικασία που διευκολύνει και τους ίδιους τους καταναλωτές! Το σύστημα είναι έτοιμο και κάνω έκκληση στους καταναλωτές να πληρώνουν ηλεκτρονικά για να μη ταλαιπωρούνται», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, όπως είπε, η ΔΕΗ θα χρησιμοποιήσει νέους – κυρίως από τον ΟΑΕΔ– προκειμένου να δείχνουν μέσα από τα καταστήματα στους καταναλωτές τον τρόπο λειτουργίας των ηλεκτρονικών πληρωμών.
Τέλος, η ΔΕΗ στοχεύει στον ανασχεδιασμό των καταστημάτων της, με έναν «ευέλικτο» τρόπο (και μικρότερα σε μέγεθος), προκειμένου να είναι σε θέση να πουλά και άλλα προϊόντα. « Το τεράστιο θέμα της εμπορίας ανοίγει τώρα!», κατέληξε.