Ο Διευθυντής του Ελληνικού Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛΙΔΕΚ) απευθύνει πρόσκληση σε ενδιαφερόμενες/ους με κατάλληλη τεχνογνωσία να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για μία (1) θέση υπαλλήλου υπεύθυνου για την Οικονομική Διαχείριση, το Λογιστήριο και τη Μισθοδοσία του ΕΛΙΔΕΚ (κωδικός θέσης: ΣΟΔΛΜ).
Αντικείμενο εργασιών
Κατάρτιση ετήσιου προϋπολογισμού, ετήσιων οικονομικών καταστάσεων (Γενικό Ισολογισμό, Λογαριασμό Αποτελεσμάτων Χρήσης κλπ),
Πραγματοποίηση και παρακολούθηση της διαχείρισης των χρηματοροών (cashflow),
Χειρισμός όλων των οικονομικών, λογιστικών και φορολογικών δραστηριοτήτων του ΕΛΙΔΕΚ,
Λογιστικές έγγραφές, μισθοδοσία των εργαζομένων και καταβολή των πάσης φύσεως αποζημιώσεων στο προσωπικό και στα μέλη των οργάνων διοίκησης του ΕΛΙΔΕΚ,
Εκτέλεση όλων των πληρωμών και διαχείριση των ταμειακών διαθεσίμων του ΕΛΙΔΕΚ,
Έλεγχος των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων του ΕΛΙΔΕΚ και ανάλυση του κόστους λειτουργίας του ΕΛΙΔΕΚ,
Διαχείριση και αξιοποίηση των χρηματικών διαθεσίμων του ΕΛΙΔΕΚ στις Τράπεζες στο πλαίσιο εκτέλεσης πάγιων ή ειδικών εντολών,
Έκδοση νομίμων παραστατικών και παρακολούθηση της οικονομικής εκτέλεσης των συμβάσεων του ΕΛΙΔΕΚ,
Διενέργεια των πάσης φύσεως προμηθειών (υπηρεσιών, υλικών, κλπ.)
Είδος απασχόλησης και διάρκειά της
Η θέση του υπαλλήλου, υπεύθυνου για την Οικονομική Διαχείριση, το Λογιστήριο και τη Μισθοδοσία είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας έξι (6) μηνών με δυνατότητα ανανέωσης.
Αποδοχές
Οι αποδοχές του υπαλλήλου καθορίζονται βάσει του Κεφαλαίου Β΄ του ν. 4354/2015 «Διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, μισθολογικές ρυθμίσεις και άλλες επείγουσες διατάξεις εφαρμογής της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων» (Α’ 176) και επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό του ΕΛΙΔΕΚ.
Υποβολή αιτήσεων
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν την υπογεγραμμένη αίτησή τους, αναφέροντας τον κωδικό της θέσης για την οποία ενδιαφέρονται, μέχρι την Τετάρτη, 28/2/2018. Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης.