Δωρεάν μεταφορικά θέλουν οι online καταναλωτές

Η ευκολία του καταναλωτή είναι το σημείο στο οποίο θα πρέπει να δώσουν έμφαση οι Έλληνες έμποροι που ενδιαφέρονται να προσελκύσουν πελάτες εκτός συνόρων.

Αυτό είναι ένα από τα βασικά συμπεράσματα έρευνας που πραγματοποίησε η PayPal και η Ipsos αναφορικά με τις online εγχώριες και διασυνοριακές αγοραστικές συνήθειες με τη συμμετοχή περισσότερων από 28.000 καταναλωτών σε 32 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Οι κυριότεροι παράγοντες που δύνανται να ωθήσουν τους αγοραστές να προβούν σε αγορές από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ξένης χώρας περιλαμβάνουν τα εξής: τα δωρεάν μεταφορικά (επιλέχθηκαν από το 46% των διαδικτυακών καταναλωτών), ένας ασφαλής τρόπος πληρωμής (44%), ακολουθούμενος από τα αγαθά που ενδέχεται να είναι δυσεύρετα σε τοπικό επίπεδο (40%), την εμφάνιση της τιμής σε τοπικό νόμισμα (37%) και το χαμηλότερο συνολικό κόστος (35%).

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close