Η εταιρεία TIGER HELLAS Α.Ε. αναζητεί υπεύθυνους στα καταστήματα της για τις περιοχές Αθηνών, Θεσσαλονίκης.
Περιγραφή θέσης εργασίας
· διαχείριση προσωπικού: αξιολόγηση, εκπαίδευση, πρόγραμμα εργασίας
· διαχείριση αγορών/αποθήκης: επίβλεψη παραγγελιών, έλεγχος παραλαβών, διαχείριση αποθεμάτων
· πωλήσεις: επίτευξη στόχων, διαχείριση πελατών
· διατήρηση concept εταιρείας και εύρυθμης λειτουργίας του καταστήματος
· αναφορές προς υπευθύνους
Γνώσεις/ Ικανότητες
· Γνώση Η/Υ, κειμενογράφου και υπολογιστικών φύλλων, power point, ERP λογισμικό σύστημα
· Γνώση Αγγλικής
· Οργάνωσης και στελέχωσης καταστημάτων λιανικής
· Γνώσεις Marketing & Management
Παρέχονται ικανοποιητικές αμοιβές και δυνατότητες εξέλιξης. Προϋπηρεσία σε αλυσίδες καταστημάτων λιανικής θα αξιολογηθεί ανάλογα. Αποστολή βιογραφικών με φωτογραφία στο aggelia.tigerstores@gmail.com με θέμα θέση: 100, περιοχή π.χ. Αθήνας