Η OTEplus Α.Ε., εταιρεία του Ομίλου ΟΤΕ, που δραστηριοποιείται στον τομέα των συμβουλευτικών υπηρεσιών, ενδιαφέρεται να προσλάβει προσωπικό για ανάληψη θέσης ευθύνης στα παρακάτω καταστήματα:
- Αγ. Νικόλαος Κρήτης (ΚΩΔ. CRE01 – ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΗΣ)
- Ηγουμενίτσα (ΚΩΔ. IGOU01 – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ)
- Λευκάδα (ΚΩΔ. LEY01 – ΛΕΥΚΑΔΑ)
- Ορεστιάδα (ΚΩΔ. ORE01 – ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ)
- Σπάρτη (ΚΩΔ. SPA01 – ΣΠΑΡΤΗ)
- Χίος (ΚΩΔ. CHI01 – ΧΙΟΣ)
Ο κάτοχος της θέσης θα εργάζεται με βάση το ωράριο εμπορικών καταστημάτων της περιοχής στην οποία θα απασχοληθεί.
Κύριο αντικείμενο
• Προΐσταται εμπορικού τηλεπικοινωνιακού καταστήματος της ευθύνης του, διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία, την τήρηση των διαδικασιών και την εφαρμογή της Εμπορικής Πολιτικής.
• Είναι υπεύθυνος για την καθοδήγηση και εκπαίδευση της ομάδας με σκοπό την επίτευξη της στοχοθεσίας.
• Έχει την ευθύνη της μεταφοράς της εταιρικής κουλτούρας στους εργαζομένους του καταστήματος.
• Εντοπίζει ανάγκες και επιλύει προβλήματα, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσιακές λειτουργίες και με τον επιθεωρητή του.
• Επιβλέπει προκειμένου να γίνεται σωστή προώθηση προϊόντων-υπηρεσιών από τους εργαζόμενους του καταστήματος, σε όλους τους πελάτες.
• Φροντίζει για την εξασφάλιση και την καλή λειτουργία του εξοπλισμού του καταστήματος.
• Παρακολουθεί τον ανταγωνισμό στην περιοχή του.
Απαραίτητα προσόντα & ικανότητες
• Τίτλος σπουδών Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ/ΤΕΙ)
• Τουλάχιστον 3 χρόνια επαγγελματική εμπειρία σε Πωλήσεις
• Γνώση προϊόντων Τεχνολογίας και Τηλεπικοινωνιών
• Τουλάχιστον 1 χρόνo εμπειρία σε διοίκηση ομάδας
• Άριστηγνώση MS Office (Word, Excel)
• Καλή γνώση Αγγλικών
• Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
• Εστίαση στην επίτευξη των στόχων (ποιοτικών & ποσοτικών)
• Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών και επίλυσης προβλημάτων
• Ικανότητα διοίκησης ομάδας
• Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
• Ομαδικό πνεύμα
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες υποψηφίους)
Συνεκτιμώμενα προσόντα:
• Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε Διοίκηση / Οικονομικά
Παροχές / Εκπαίδευση και ανάπτυξη:
• Συνεχής εκπαίδευση σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών και νέες τεχνολογίες
• Bonus βάσει επίτευξης στόχων
• Πρόγραμμα ιδιωτικής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης
• Προνομιακό πακέτο κινητής & σταθερής τηλεφωνίας, internet και τηλεόρασης
• Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Για να υποβάλετε το βιογραφικό σας πατήστε εδω